Tak brzmią hasła marketingowe wielu firm. Firmy chcą być na pewno postrzegane jako klientocentryczne.
- Czy tak jest naprawdę?
- Czy pracownicy manifestują powszechnie i na co dzień Waszym klientom, że tak jest?
A może to jedynie buzzword, które nawet marketingowo nic nie znaczy a pracownicy już dawno nie angażują się w realizację tej słusznej zasady?
Jeśli jednak właścicielowi, Zarządowi, menedżerom jednak zależy na tym by to nie były puste słowa a naczelna zasada działania firmy wówczas koniecznym jest uruchomienie zmian w organizacji na wielu poziomach: wiedzy, przekonań, zachowań wynikających z kompetencji oraz odpowiednich zasobów – by ta obietnicę realizować.Badania spójności (CX Business Integrity) – sposób na rzetelną i kompleksową diagnozę, która pomaga wdrażać transformację Customer Experience (CX).
By planować a potem wdrażać efektywne zmiany na poziomie: kultury organizacyjnej, kompetencji, procesów, struktury potrzebne są narzędzia diagnostyczne, które pokażą gdzie jesteśmy.
Jaki jest poziom (wskaźnik) spójności w tej koncentracji na kliencie (CX Business Integrity) w całej naszej organizacji ale i gdzie są poszczególne działy czy grupy pracowników.
Które czynniki są szczególnie istotne i od interwencji w które warto zacząć proces zmian.
Jak zatem badanie spójności (CX Business Integrity) może pomóc w tym ważnym procesie doskonalenia sprawności firmy w pozyskiwaniu i utrzymania klienta?
Czy wynik badanie spójności wystarczy by wzbudzić motywację do zmian? Jakich efektów samego badania ale i pracy z wynikiem można się spodziewać? Wszystko to okiem eksperta, doświadczonego praktyka w wykorzystaniu narzędzia jakim jest badanie spójności dla realizacji strategii klientocentycznych wielu firm.
Podczas Webinaryu Tomasz opowie w oparciu o Casy study:
- Czym jest wskaźnik spójności, co badanie bada i po co stworzono Badanie spójności (CX Business Integrity)?
- Jakie są właściwości autorskiego narzędzia ProOptima jakim jest Badanie spójności (CX Business Integrity)?
- Jakie są trzy kluczowe, badane tym narzędziem czynniki?
- Co jest rezultatem diagnozy – czyli jak wygląda raport z Badania spójności (CX Business Integrity)
- Kiedy i jak można wykorzystać Badania spójności (CX Business Integrity) w organizacji, która staje się klientocentryczna (zdecydowała się na transformację CX/CEM)
- Case study: etapy pracy z narzędziem pomagającym – osiągnąć spójności (CX Business Integrity)
Zapraszamy zobacz zapis z bezpłatnego Webinaryu: Badanie spójności CX (CX Business Integrity) – dlaczego warto byście zmierzyli sobie ten wskaźnik?
Do czego jeszcze możecie wykorzystać Badania spójności (CX Business Integrity) w Twojej organizacji? Dowiedz się i zadaj pytanie naszemu ekspertowi: Tomaszowi Kras
Webinary odbył się 19 września 2023 g 9:30-10:30