Ale czy nawyki konsumentów zmieniły się tak radykalnie? A może przyspieszeniu uległ od dawna monitorowany trend do samoobsługi i niechęć do wysiłku, teraz umotywowana bezpieczeństwem? Klienci zachowują się inaczej. Ich ścieżki podróży się zmieniły. To fakt. Ale jak bardzo?
Jak zatem mapować ich podróże z pomocą Customer Journey Map? Jak to robić z głową i jakimi narzędziami?
VUCA to czas ciągłej zmiany u konsumentów i klientów ale czy to czas na rewizję naszego podejścia do mapowania? Na pewno to czas na rewizję map, na przejście na „online” – jeśli do tej pory Wasze mapy były na papierze czy excelu! Dla niektórych także czas na mapowanie czyli Customer Journey Map na nowo a dla innych to czas najwyższy by zacząć mapować – jeśli do tej pory tego nie robiliście. Czasy mamy takie, że zarządy teraz łatwiej będzie przekonać do zrobienia Customer Journey ale nie do gabinetu Prezesa czy do biura, gdzie na co dzień pracownicy walczą o lojalność klienta obsługując ich we wszystkich kanałach.
Zapraszamy na bezpłatny Webinary, podczas którego dowiecie się o m.in o tym:
- Co oznacza VUCA w obszarze Customer Experience?
- Czy zachowania klientów tak bardzo się zmieniają jak wieszczą nagłówki gazet i pism? Na prawdę eCommerce is the King?
- Po co mapować? Jakich korzyści możecie się spodziewać angażując swoje zespoły w projekt pt. Customer Journey?
- Jak mapować? Jakie narzędzia wykorzystać a o których warto zapomnieć. Dlaczego trzeba pracować i na sali i online?
- Krok po kroku – proces mapowania podróży klienta by ProOptima
Brzmi interesująco?