Opracowana mapa podróży klienta (Customer Journey Map) często staje się początkiem drogi ku lepszemu. Przecież jest narzędziem doskonalenia działania firmy dla poprawy CX – to oczywiste!
Zespół tworzący mapę mocno się angażuje w to by mapa powstała i robi to nie małym wysiłkiem. Budowa mapy konkuruje bowiem z innymi bieżącymi aktywnościami pracowników. Nikt nie chce by wysiłek włożony w jej powstanie poszedł „na półkę”.
Wzrost świadomości tego jak wygląda aktualna podróż Klienta zachęca do krytycznego spojrzenia na strategię działania firmy. Na weryfikację tego jak działamy i co możemy zmienić. Zauważone bariery i ograniczenia mogą być właściwie zaadresowane, pod warunkiem, że wiemy jak działać po tym jak zbudujemy mapę. Sytuacja budowy, żywej, nasyconej danymi mapy, zachęca do wielu zmian, by spełnić rozpoznane oczekiwania klienta. Jak robić to z głową? Jak dbać o to by organizacja, sponsorzy mapowania, w tym Zarząd właściwie ją wykorzystał do zmieniania firmy? Jak nie być naiwnym w myśleniu, że sama mapa skłoni innych menedżerów i zespoły do pożądanych zmian gdy firma ma swoje silosu. Jak sprawić by mapowanie uruchomiło kaskadę projektów użytecznych dla Klienta i rozwijających nasz biznes?
Zakres Webinarya:
- Jak zmianę po budowie CJM skutecznie przeprowadzić?
- Co będzie potrzebne do uzupełnienia na drodze do pełnej satysfakcji i lojalności klienta?
- Gdzie szukać możliwości dalszego rozwoju?
- Jaką sekwencję kroków podjąć by wysiłek w tworzenie mapy pozwalał wygrywać?
Na te pytania odpowiemy w tym Webinaryze.