Prościej znaczy lepiej, czyli jak prosty język pomaga budować dobre doświadczenia

To, w jaki sposób mówisz o usłudze lub produkcie, wpływa na to, jak klienci postrzegają Twoją ofertę. Z perspektywy odbiorcy trudny język oznacza kłopoty. Dlaczego? Ponieważ nikt z nas nie lubi

tomasz.kras

To, w jaki sposób mówisz o usłudze lub produkcie, wpływa na to, jak klienci postrzegają Twoją ofertę. Z perspektywy odbiorcy trudny język oznacza kłopoty. Dlaczego?

Ponieważ nikt z nas nie lubi tracić czasu na rozszyfrowywanie zawiłych ofert czy szukanie sensu w skomplikowanych mejlach. Nie lubimy też czuć się głupio – a tak czasami jest, gdy z opisu produktu na stronie www rozumiemy jedynie spójniki.

Poza tym, jeśli trudności w zrozumieniu tekstu pojawiają się już na etapie sprzedaży, to co będzie dalej – np. gdy jako klienci zmuszeni będziemy złożyć reklamację albo rozwiązać umowę?

Trudny język kładzie się cieniem na wizerunku marki i nie zachęca do wejścia w relację.

Aby zbudować dobre doświadczenie, musimy więc zadbać o to, aby nasze treści były proste w odbiorze, szybkie do przeczytania i łatwe do wykorzystania w praktyce. Jak to osiągnąć?

Rozwiązaniem jest prosty język.

Dzięki prostej komunikacji możesz nie tylko złapać, ale i utrzymać uwagę klienta na dłużej niż kilka sekund – co w czasach komunikacyjnego chaosu jest prawdziwą sztuką. Transparentny przekaz pomaga też budować zaufanie i lojalność wobec marki. A to solidne fundamenty pod budowę trwałej, pozytywnej relacji.

Podczas Webinaryu dowiesz się:

  • Czym jest prosty język
  • W jaki sposób prosty język pomaga budować dobre doświadczenia
  • Jakie korzyści dla biznesu daje prosty język

Prowadząca

Magdalena Wójcik – content designerka w agencji strategiczno kreatywnej Kava. Prosty językiem zajmuje się od ponad 4 lat. Upraszczała komunikację w ING Banku Śląskim i dla firm z branży energetycznej.

To, w jaki sposób mówisz o usłudze lub produkcie, wpływa na to, jak klienci postrzegają Twoją ofertę. Z perspektywy odbiorcy trudny język oznacza kłopoty. Dlaczego?

Ponieważ nikt z nas nie lubi tracić czasu na rozszyfrowywanie zawiłych ofert czy szukanie sensu w skomplikowanych mejlach. Nie lubimy też czuć się głupio – a tak czasami jest, gdy z opisu produktu na stronie www rozumiemy jedynie spójniki.

Poza tym, jeśli trudności w zrozumieniu tekstu pojawiają się już na etapie sprzedaży, to co będzie dalej – np. gdy jako klienci zmuszeni będziemy złożyć reklamację albo rozwiązać umowę?

Trudny język kładzie się cieniem na wizerunku marki i nie zachęca do wejścia w relację.

Aby zbudować dobre doświadczenie, musimy więc zadbać o to, aby nasze treści były proste w odbiorze, szybkie do przeczytania i łatwe do wykorzystania w praktyce. Jak to osiągnąć?

Rozwiązaniem jest prosty język.

Dzięki prostej komunikacji możesz nie tylko złapać, ale i utrzymać uwagę klienta na dłużej niż kilka sekund – co w czasach komunikacyjnego chaosu jest prawdziwą sztuką. Transparentny przekaz pomaga też budować zaufanie i lojalność wobec marki. A to solidne fundamenty pod budowę trwałej, pozytywnej relacji.

Podczas Webinaryu dowiesz się:

  • Czym jest prosty język
  • W jaki sposób prosty język pomaga budować dobre doświadczenia
  • Jakie korzyści dla biznesu daje prosty język

Prowadząca

Magdalena Wójcik – content designerka w agencji strategiczno kreatywnej Kava. Prosty językiem zajmuje się od ponad 4 lat. Upraszczała komunikację w ING Banku Śląskim i dla firm z branży energetycznej.