Słuchaj i działaj, czyli o tym jak wdrożyć skuteczny proces zamykania pętli (Close the loop)

Słuchanie głosu klienta to tylko początek. Najważniejsze jest to co z tą wiedzą zrobi organizacja. Znamy wiele firm i instytucji, które w dobrej wierze badają opinie klientów, umożliwiają konsumentom łatwy kontakt ze sobą, proszą

tomasz.kras

Słuchanie głosu klienta to tylko początek. Najważniejsze jest to co z tą wiedzą zrobi
organizacja. Znamy wiele firm i instytucji, które w dobrej wierze badają opinie klientów, umożliwiają konsumentom łatwy kontakt ze sobą, proszą o feedback, badają satysfakcję, NPS i wiele innych parametrów. Jednak wiele z nich nie potrafi lub nie może (ze względu na brak wystarczających zasobów) wykorzystać tysięcy informacji, które płyną do firmy szerokimi strumieniami. Są oczywiście także takie firmy, które nie chcą głosu klienta wykorzystać i świadomie go ignorują ale to zdecydowana mniejszość.

Menedżerowie firm borykają się z tym jak sensownie ułożyć proces zarządzania głosem klienta. W założeniu wiemy, że chcemy zamknąć małą i dużą pętle (Close the loop) ale jak to zrobić optymalnie? Przecież nie potrafimy często wystarczająco skutecznie komunikować się zwrotnie z klientem. Tymczasem są firmy, które robią to znakomicie albo przyzwoicie. Warto korzystać z dobrych, sprawdzonych wzorców.

Zapraszamy na Webinary, gdzie okiem i sercem eksperta przefiltrowane sposoby, narzędzia i praktyki będą mogły właśnie Ciebie zainspirować do zmian w Twojej firmie czy dziale. Nie sztuką jest wdrażać najlepsze z istniejących na rynku rozwiązań. Wielu z nas na nie nie stać. Sztuką jest wdrażać te optymalne i skrojone na nasze możliwości mechanizmy zamykania małej i dużej pętli.

Zapraszamy na bezpłatny Webinary, prowadzony przez Annę Mikołajczyk, podczas którego:

  • dowiesz się czym jest proces zamykania pętli (Close the loop)
  • poznasz jego wymiary i przykładowe modele funkcjonowania
  • dowiesz się jak skutecznie go wdrożyć.

Brzmi interesująco?

Webinary odbył się 15.09.2020

Nagranie z Webinaryu dostęne jest na naszym kanale na You Tube:

Sluchaj-i-dzialaj-jak-wdrozyc-skuteczny-proces-zamykania-petli-Close-the-Loop-Webinary-ProOptima-Customer-Experience-Management-Anna-Mikolajczyk

Anna Mikołajczyk – ekspert CX ProOptima, prowadząca Webinary

Słuchanie głosu klienta to tylko początek. Najważniejsze jest to co z tą wiedzą zrobi
organizacja. Znamy wiele firm i instytucji, które w dobrej wierze badają opinie klientów, umożliwiają konsumentom łatwy kontakt ze sobą, proszą o feedback, badają satysfakcję, NPS i wiele innych parametrów. Jednak wiele z nich nie potrafi lub nie może (ze względu na brak wystarczających zasobów) wykorzystać tysięcy informacji, które płyną do firmy szerokimi strumieniami. Są oczywiście także takie firmy, które nie chcą głosu klienta wykorzystać i świadomie go ignorują ale to zdecydowana mniejszość.

Menedżerowie firm borykają się z tym jak sensownie ułożyć proces zarządzania głosem klienta. W założeniu wiemy, że chcemy zamknąć małą i dużą pętle (Close the loop) ale jak to zrobić optymalnie? Przecież nie potrafimy często wystarczająco skutecznie komunikować się zwrotnie z klientem. Tymczasem są firmy, które robią to znakomicie albo przyzwoicie. Warto korzystać z dobrych, sprawdzonych wzorców.

Zapraszamy na Webinary, gdzie okiem i sercem eksperta przefiltrowane sposoby, narzędzia i praktyki będą mogły właśnie Ciebie zainspirować do zmian w Twojej firmie czy dziale. Nie sztuką jest wdrażać najlepsze z istniejących na rynku rozwiązań. Wielu z nas na nie nie stać. Sztuką jest wdrażać te optymalne i skrojone na nasze możliwości mechanizmy zamykania małej i dużej pętli.

Zapraszamy na bezpłatny Webinary, prowadzony przez Annę Mikołajczyk, podczas którego:

  • dowiesz się czym jest proces zamykania pętli (Close the loop)
  • poznasz jego wymiary i przykładowe modele funkcjonowania
  • dowiesz się jak skutecznie go wdrożyć.

Brzmi interesująco?

Webinary odbył się 15.09.2020

Nagranie z Webinaryu dostęne jest na naszym kanale na You Tube:

Sluchaj-i-dzialaj-jak-wdrozyc-skuteczny-proces-zamykania-petli-Close-the-Loop-Webinary-ProOptima-Customer-Experience-Management-Anna-Mikolajczyk

Anna Mikołajczyk – ekspert CX ProOptima, prowadząca Webinary