Webinary Jak dla satysfakcji i cyfry budować zaangażowanie zespołu z pomocą Design Thinking? Bussiness case AVIVA

Mieliście sytuację zawodową, że na skutek zmian reorganizacyjnych znaleźliście się w miejscu, którego nie znacie i które stawia przed wami całkowicie nowe wyzwania lub po prostu zmieniliście rolę w ramach tej samej firmy lub jesteście

tomasz.kras

Mieliście sytuację zawodową, że na skutek zmian reorganizacyjnych znaleźliście się w miejscu, którego nie znacie i które stawia przed wami całkowicie nowe wyzwania lub po prostu zmieniliście rolę w ramach tej samej firmy lub jesteście w nowym środowisku i w nowej roli lub chcecie osiągnąć cele sprzedażowe stawiane przed Wami i zespołem w nowym roku?

Stawałam w takiej sytuacji kilka razy. Na początku budzi to lęk i niepewność. Na przestrzeni lat wypracowałam własne metody, które znacznie przyspieszyły mój proces rozumienia nowej sytuacji. Stosowałam metody, dzięki którym szybko poznałam nowy obszar i odnosiłam duże sukcesy.

Przekonałam się, że usystematyzowanie pracy zmniejsza poziom stresu i szybko pozwala na skuteczną pracę.

Zapraszam na Webinaryy na którym przedstawię Wam, jak w ciągu 3 miesięcy, w sposób usystematyzowany podniosłam sprzedaż i dosprzedaż dodatkowego produktu przez telefon w firmie ubezpieczeniowej. Zaprzęgłam swoją wiedzę o kliencie, talent menadżerski i design thinking do podniesienia wyników sprzedażowych. Brzmi intersująco?

Zobacz co i jak uczyniła by zbudować zaangażowanie zespołu dla ich satysfakcji i cyfry.

Na Webinaryze dowiesz się o tym:

  • Na czym polegało wyzwanie (pewnie podobne do tych przed jakimi stajesz od czasu do czasu)
  • Jak, krok po kroku podeszłam do diagnozy – by wiedzieć co działa a co nie
  • Jak krok po kroku zmieniałam: procesu, zasady, regulacje i ludzi
  • Jak Design Thinking pomógł mi w tym i w czym konkretnie?
  • Co osiągnęliśmy w krótko i dłuterminowym horyzoncie
  • Czy takie rezultaty mogą być dla Ciebie?

Interesuje Cię cyfra? Jakie wyniki osiągnęliśmy w ciągu roku od wdrożenia zmian?

  1. Wzrost sprzedaży 26% ( już po pierwszym kwartale)
  2. Wzrost dosprzedaży drugiego produktu 67% ( już po pierwszym kwartale)
  3. Wzrost satysfakcji klienta potwierdzone badaniem satysfakcji 24% ( w badaniu rocznym)
  4. Wzrost współczynnika zaangażowania pracowników w rocznym badaniu 36% ( w badaniu rocznym)
  5. Spadek rotacji pracowników 400% ( pod uwagę wzięte 12 miesięcy)

Webinary się odbył 11 maja 2022, g 9:30 – zobacz nagranie z niego:

Prowadząca: Elżbieta Gierczyńska

 

Mieliście sytuację zawodową, że na skutek zmian reorganizacyjnych znaleźliście się w miejscu, którego nie znacie i które stawia przed wami całkowicie nowe wyzwania lub po prostu zmieniliście rolę w ramach tej samej firmy lub jesteście w nowym środowisku i w nowej roli lub chcecie osiągnąć cele sprzedażowe stawiane przed Wami i zespołem w nowym roku?

Stawałam w takiej sytuacji kilka razy. Na początku budzi to lęk i niepewność. Na przestrzeni lat wypracowałam własne metody, które znacznie przyspieszyły mój proces rozumienia nowej sytuacji. Stosowałam metody, dzięki którym szybko poznałam nowy obszar i odnosiłam duże sukcesy.

Przekonałam się, że usystematyzowanie pracy zmniejsza poziom stresu i szybko pozwala na skuteczną pracę.

Zapraszam na Webinaryy na którym przedstawię Wam, jak w ciągu 3 miesięcy, w sposób usystematyzowany podniosłam sprzedaż i dosprzedaż dodatkowego produktu przez telefon w firmie ubezpieczeniowej. Zaprzęgłam swoją wiedzę o kliencie, talent menadżerski i design thinking do podniesienia wyników sprzedażowych. Brzmi intersująco?

Zobacz co i jak uczyniła by zbudować zaangażowanie zespołu dla ich satysfakcji i cyfry.

Na Webinaryze dowiesz się o tym:

  • Na czym polegało wyzwanie (pewnie podobne do tych przed jakimi stajesz od czasu do czasu)
  • Jak, krok po kroku podeszłam do diagnozy – by wiedzieć co działa a co nie
  • Jak krok po kroku zmieniałam: procesu, zasady, regulacje i ludzi
  • Jak Design Thinking pomógł mi w tym i w czym konkretnie?
  • Co osiągnęliśmy w krótko i dłuterminowym horyzoncie
  • Czy takie rezultaty mogą być dla Ciebie?

Interesuje Cię cyfra? Jakie wyniki osiągnęliśmy w ciągu roku od wdrożenia zmian?

  1. Wzrost sprzedaży 26% ( już po pierwszym kwartale)
  2. Wzrost dosprzedaży drugiego produktu 67% ( już po pierwszym kwartale)
  3. Wzrost satysfakcji klienta potwierdzone badaniem satysfakcji 24% ( w badaniu rocznym)
  4. Wzrost współczynnika zaangażowania pracowników w rocznym badaniu 36% ( w badaniu rocznym)
  5. Spadek rotacji pracowników 400% ( pod uwagę wzięte 12 miesięcy)

Webinary się odbył 11 maja 2022, g 9:30 – zobacz nagranie z niego:

Prowadząca: Elżbieta Gierczyńska