Z każdą nową dziedziną jest tak, że mnożą się szkoły, metodyki, definicje. Jedne zostają z nami na dłużej, przechodzą test ognia, czyli praktyki, inne odchodzą w zapomnienie.
Niemniej jednak szum, zamieszanie a nawet nieporozumienia zostają.
Z drugiej strony, każda nowa dziedzina wymaga ciągłego edukowania adeptów i aspirujących do niej członków ale i sympatyków, praktyków.
Dokładnie tak samo jest z Customer Experience. Dziedzina przebojem weszła do praktyki biznesowej i tzw. innowatorzy a potem erly users czy early adopters potwierdzają całej reszcie, że warto wejść w obszar Customer Experience. Wielu jednak powstrzymuje przed tym nieznajomość pojęć, definicji, faktów w tym obszarze. Nie chcąc wychodzić na ignorantów nie czerpiemy garściami z faktu, że Customer Experience w Polsce zadomowił się na dobrze i robi dobrze… polskiemu biznesowi.
Być może właśnie Ty jesteś zainteresowana czy zainteresowany Customer Experience ale zbyt dużo tu pytań do zadania a zbyt mało prostych i szybkich odpowiedzi.
Właśnie z myślą o tych, którzy chcą się dowiedzieć więcej o Customer Experience ale za wcześnie by płacić za szkolenie, konferencje, konkretne warsztaty z poszczególnych metodyk powstał ten LIVE.
- Nie ma głupich pytań – a mogą być wartościowe odpowiedzi !
- Zadaj pytania ekspertom przed LIVEem a na nim dostaniesz odpowiedzi i nikt się nie dowie kto pytał:)
Jak to działa?
przez kolejne dni i tygodnie możesz zadawać, anonimowo pytania przez ankietę (znajdziesz ją TUTAJ)
a my, ekipa CEM w ProOptima, odpowiemy na te pytania podczas godzinnego LIVE 10 maja 2023:
Wszystko co chciał(a)byś się dowiedzieć o Customer Experience ale… boisz się zapytać
Kiedy? 10 maja 2023 o g. 13:30-14:30