Wszystko co chciał(a)byś się dowiedzieć o Customer Experience ale… boisz się zapytać

Z każdą nową dziedziną jest tak, że mnożą się szkoły, metodyki, definicje. Jedne zostają z nami na dłużej, przechodzą test ognia, czyli praktyki, inne odchodzą w zapomnienie. Niemniej jednak szum,

tomasz.kras
Wszystko co chcialabys sie dowiedziec o Customer Experience ale... boisz sie zapytac

Z każdą nową dziedziną jest tak, że mnożą się szkoły, metodyki, definicje. Jedne zostają z nami na dłużej, przechodzą test ognia, czyli praktyki, inne odchodzą w zapomnienie.

Niemniej jednak szum, zamieszanie a nawet nieporozumienia zostają.

Z drugiej strony, każda nowa dziedzina wymaga ciągłego edukowania adeptów i aspirujących do niej członków ale i  sympatyków, praktyków.

Dokładnie tak samo jest z Customer Experience. Dziedzina przebojem weszła do praktyki biznesowej i tzw. innowatorzy a potem erly users czy early adopters potwierdzają całej reszcie, że warto wejść w obszar Customer Experience. Wielu jednak powstrzymuje przed tym nieznajomość pojęć, definicji, faktów w tym obszarze. Nie chcąc wychodzić na ignorantów nie czerpiemy garściami z faktu, że Customer Experience w Polsce zadomowił się na dobrze i robi dobrze… polskiemu biznesowi.

Być może właśnie Ty jesteś zainteresowana czy zainteresowany Customer Experience ale zbyt dużo tu pytań do zadania a zbyt mało prostych i szybkich odpowiedzi.

Właśnie z myślą o tych, którzy chcą się dowiedzieć więcej o Customer Experience ale za wcześnie by płacić za szkolenie, konferencje, konkretne warsztaty z poszczególnych metodyk powstał ten LIVE.

  • Nie ma głupich pytań – a mogą być wartościowe odpowiedzi !
  • Zadaj pytania ekspertom przed LIVEem a na nim dostaniesz odpowiedzi i nikt się nie dowie kto pytał:)

Jak to działa?

przez kolejne dni i tygodnie możesz zadawać, anonimowo pytania przez ankietę (znajdziesz ją TUTAJ)

a my, ekipa CEM w ProOptima, odpowiemy na te pytania podczas godzinnego LIVE 10 maja 2023:

Wszystko co chciał(a)byś się dowiedzieć o Customer Experience ale… boisz się zapytać

Kiedy? 10 maja 2023 o g. 13:30-14:30

CX - wszystko co chcesz wiedzieć ale... 10.05.2023

 

Z każdą nową dziedziną jest tak, że mnożą się szkoły, metodyki, definicje. Jedne zostają z nami na dłużej, przechodzą test ognia, czyli praktyki, inne odchodzą w zapomnienie.

Niemniej jednak szum, zamieszanie a nawet nieporozumienia zostają.

Z drugiej strony, każda nowa dziedzina wymaga ciągłego edukowania adeptów i aspirujących do niej członków ale i  sympatyków, praktyków.

Dokładnie tak samo jest z Customer Experience. Dziedzina przebojem weszła do praktyki biznesowej i tzw. innowatorzy a potem erly users czy early adopters potwierdzają całej reszcie, że warto wejść w obszar Customer Experience. Wielu jednak powstrzymuje przed tym nieznajomość pojęć, definicji, faktów w tym obszarze. Nie chcąc wychodzić na ignorantów nie czerpiemy garściami z faktu, że Customer Experience w Polsce zadomowił się na dobrze i robi dobrze… polskiemu biznesowi.

Być może właśnie Ty jesteś zainteresowana czy zainteresowany Customer Experience ale zbyt dużo tu pytań do zadania a zbyt mało prostych i szybkich odpowiedzi.

Właśnie z myślą o tych, którzy chcą się dowiedzieć więcej o Customer Experience ale za wcześnie by płacić za szkolenie, konferencje, konkretne warsztaty z poszczególnych metodyk powstał ten LIVE.

  • Nie ma głupich pytań – a mogą być wartościowe odpowiedzi !
  • Zadaj pytania ekspertom przed LIVEem a na nim dostaniesz odpowiedzi i nikt się nie dowie kto pytał:)

Jak to działa?

przez kolejne dni i tygodnie możesz zadawać, anonimowo pytania przez ankietę (znajdziesz ją TUTAJ)

a my, ekipa CEM w ProOptima, odpowiemy na te pytania podczas godzinnego LIVE 10 maja 2023:

Wszystko co chciał(a)byś się dowiedzieć o Customer Experience ale… boisz się zapytać

Kiedy? 10 maja 2023 o g. 13:30-14:30

CX - wszystko co chcesz wiedzieć ale... 10.05.2023