Customer Experience Management MASTER LIVE 26.08.2022 - ProOptima - szkolenia, doradztwo

Customer Experience Management MASTER LIVE 26.08.2022

Z pewnością sporo już wiesz o sprzedaży, marketingu, obsłudze Klienta. Masz za sobą pewne mniejsze lub doświadczenie w zwiększaniu Waszej firmowej sprawności pozyskiwania klientów, doskonalenia serwisu i jakość obsługi Klienta. Pewnie korzystasz lub sam prowadzisz badania Waszych klientów. Może inicjujesz i koordynujesz projekty, które pozwalały zmieniać się firmie po to by lepiej dbać o Waszych klientów ale czujesz i wiesz, że te działania są częściowe, fragmentaryczne i brakuje im systematyczności i kompleksowości projektów klasy Customer Experience Management.

Dowiedz się co to za kurs, ten Customer Experience Management MASTER – więcej na stronie: https://cem-prooptima.pl/wiedza_blog/customer-experience-management-master-webinar-live/

dowiedz się dlaczego warto w nim wziąć udział w 90 minutowym spotkaniu na żywo!

Zapisz się TU i weź udział 26 sierpnia o g:10:00 2022.

Powrót do kategorii:

Przeczytaj więcej na ten temat:

Zdobyć i dbać o klienta

Customer Experience Management MASTER LIVE 26.08.2022

Customer Experience Management MASTER LIVE 26.08.2022 Z pewnością sporo już wiesz…

Optymalizacja obslugi Klienta - szkolenia i doradztwo z ProOptima

Customer Care

Optymalizacja obsługi klienta, czyli jak zmniejszać wysiłek Klienta nie zwiększając go po stronie pracowników podczas wprowadzania zmian

Supermarket. Maj. Piękna pogoda. Sobota (później już tylko niedziela niehandlowa). Godzina…

zaangazowanie pracownikow w prace jest krytycznie wazne dla firm.jpg

Human Resources

Trendy Employee Experience. Ilu pracowników jest naprawdę zaangażowanych w swoją pracę?

Wiele wskazuje na to, że w z roku na rok jednym z najważniejszych wyzwań dla…

sens przeprowadzania badań klientów z ProOptima

Zdobyć i dbać o klienta

Jaki sens ma przeprowadzanie badań?

O rozwiązaniach skopiowanych od konkurencji, trendach na rynku i nieumiejętności wyznaczania celów Zastanawialiśmy się…

Klient trudny klientem wymagającym

Customer Care

Klient trudny czy wymagający?

„Klient nasz pan.” A może jednak nie…co jest ważne w Customer Care?…

relacje z klientami

Zdobyć i dbać o klienta

Sprzedając, pamiętaj o… uśmiechu

Uśmiech jest jednym z najsilniej wpływających na decyzje klienta sposobem, jaki może…