Daniel Wasik

Daniel Wąsik

Senior trener i konsultant ProOptima

Specjalizacja

Specjalizuje się w obszarze zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Tworzył i wdrażał programy rozwoju kompetencji menadżerskich oraz sprzedażowych. Przygotowywał wdrożenia standardów obsługi klienta oraz zarządzania doświadczeniem Klienta (Customer Experience).

Doświadczenie

Realizował projekty wewnętrzne i zewnętrzne pracując w Mindlab Sp. z o.o., LEM Projekt, KS Wisła Kraków, Provident Polska. Swoje doświadczenie menadżerskie zdobywał jako Kierownik ds. szkoleń w International Personal Finance Ltd. oraz Laureate International Universities. Doświadczony w pracy w międzynarodowym środowisku również w projektach zagranicznych a także we współpracy z różnorodnymi branżami (min. usługi, edukacja, administracja publiczna, branża produkcyjna).

Jako trener i konsultant przeprowadzał diagnozy kompetencji pracowniczych, tworzył plany rozwojowe, wdrażał narzędzia z obszaru HR. Jako doświadczony psycholog i trener dzieli się wiedzą i umiejętnościami w zakresie prowadzenia wystąpień publicznych i radzenia sobie ze stresem.

Doświadczenie w pracy z Klientami: Essity Czech & Slovakia, Essity Poland, IBD Business School, Smurfit-Kappa, Roche IT, KMD, FIS, Atos, Schibsted, UNIT4, mBank, Schouten Global, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Crown Packaging, TOP S.A., Danone, Cersanit S.A, PKN Orlen, BP, DHL, PEC Katowice S.A., Krakowski Holding Komunalny, Kolbud, PKO Leasing, Nordea Bank, Santander Bank, Google, Microsoft, Motorola, Ontex, Telekomunikacja Polska, Orange, T- Mobile, Polska Spółka Gazownictwa, Makro Cash and Carry, British American Tobacco, ArcelorMittal Poland, Kingspan, Essel Pro Pack, Mattel, Warta, Adamed, Mylan, C Hartwig, Raben, Colour Factory i innych.

Wykształcenie

Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz szkoły trenerów i konsultantów MATRIK. Praktyk biznesu z ponad dziesięcioletnim stażem. Łączy doświadczenia zdobyte jako trener, konsultant, menedżer, psycholog sportu i przedsiębiorca.