Bezpłatna konsultacja

Porozmawiamy o problemach w Twojej firmie

  • ustalimy jak możemy Ci pomóc
  • zaplanujemy dalsze kroki

Wypełnij formularz i umów się na darmową 30-minutową rozmowę o Twoich wyzwaniach biznesowych.






    XW butach pracownika. Jak rozwijac empatie wewnatrz firmy praktyczne warsztaty empatii dla liderow
    Bruk-Bet korzysta z usług ProOptima
    FROSTA
    MPL Balice
    PKN Orlen
    NEST BANK
    800px UTA Logo Origin
    KUKE logo
    Zf logo
    WIZZ Air Hungary LTD
    Vesuvius logo
    1200px Uniqa Insurance Group logo.svg
    Ulma logo
    TVN S.A. logo
    Tchibo logo
    Siniat
    Segafredo zanetti logo
    Pzu logo
    Provident
    Pracuj. pl
    PKL 1
    TAURON Polska Energia S.A. logo 1
    Pge
    Perkimelmer
    NEUCA mapuje z ProOptima.Zapewniają lepszą przyszłość wszystkim niezależnym aptekom w Polsce
    łysoń korzysta z usług ProOptima
    Grupa luxmed
    Krosno nowe logo
    Kiloutou logo
    KARCHER
    Imperial tobacco

    Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

    więcej

    Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

    Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

    DAIKIN

    Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

    Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

    DAIKIN

    Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

    Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach

    więcej

    Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

    Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.

    Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

    Nagel-Group

    Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

    Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

    Nagel-Group

    Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

    Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX

    więcej

    Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.

    Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

    ANSWEAR.com

    Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

    Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

    ANSWEAR.com

    Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

    Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience

    więcej

    Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.

    Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

    Aquanet

    Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

    Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

    Aquanet

    Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

    Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂

    więcej

    Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”

    Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

    Lafarge Polska

    Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

    Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

    Lafarge Polska

    Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

    I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

    więcej

    I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

    Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

    Oriflame

    Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

    Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

    Oriflame

    Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics