Liderzy – jaki mają potencjał i na co ich stać?
Liderzy – od nich zależy sukces w Customer Experience Management w Twojej organizacji
Liderzy – jaki mają potencjał i na co ich stać?
Wiemy, że sukces we wdrożeniu Customer Experience Management czyli zarządzania doświadczeniem klienta zależy w największym stopniu od liderów. Od tego czy kierownicy, menedżerowie i dyrektorzy są gotowi lub mają potencjał do wprowadzania zmian w firmie a potem ich pielęgnowania i egzekwowania zależy najwięcej. Projekty klasy CEM, oznaczają transformację kultury organizacyjnej firmy na klientocentryczną, czyli taką, w której centrum nie jest produkt, czy usługa ani proces a klient. Ta transformacja wymaga niezwykle silnych, odpowiedzialnych i szybko uczących się menedżerów.
Ta transformacja wymaga liderów biorących odpowiedzialność za biznes, tu i teraz ale i … w przyszłości!
- Czy Twoi menedżerowie tacy są?
- Czy podołają skali i dynamice zmian jakie czeka firmowe środowisko jeśli będziecie wdrażać Customer Experience Management na swoim podwórku?
- Na ile możesz być pewny, że wezmą odpowiedzialność za wprowadzane zmiany?
- Czy sami będą się rozwijać adekwatnie nadając tempo, dając przykład, który jest ważniejszy niż tysiąc deklaracji?
Więcej niż kompetencje
Zbadaj kompetencje (wiedzę, umiejętności i postawę) ale i potencjał swoich liderów już teraz – zanim zdecydujesz się na transformacje CEM.
Proponujemy kompleksową ocenę potencjału ekipy, która nie tylko będzie zarażać pracowników do właściwego podejścia do klienta, edukować, przekonywać ale po początkowym entuzjazmie z dyscypliną powtarzać rutyny i nawyki operacyjne a także wdrażać kolejne zmiany – by osiągać cel pomimo przeszkód i zmian w otoczeniu biznesowym firmy.
Proponowana diagnoza menedżerów i liderów obejmuje:
- analizę DNA motywacyjnego
- badanie kompetencji i budowa indywidualnego profilu kompetencji menedżerskich (z pomocą autodiagnozy, oceny 180 czy 36o stopni)
- określenie stylu podejścia do stresu i przeciążenia pod presją czasu i nadmiaru zadań
- i inne uzgodnione (talenty Gallupa, DISC, osobowość)
Dowiedz się na kogo już możesz liczyć a kto wymaga wsparcia.
Oceń swych ludzi by było wiadomo czyj potencjał i w jakim zakresie trzeba rozwijać by z sukcesem wdrożyć Customer Experience Management w Twojej firmie.