Opinie
Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką w obszarze CX
więcejWspółpracowałam z Tomaszem i firmą ProOptima przy dwóch badaniach satysfakcji klientów (NPS).
Mieliśmy również wspólne warsztaty w firmie, gdzie słuchaliśmy Głosu Naszych Klientów. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Na każdym etapie współpracy dzielący się swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami. Zawsze profesjonalne podejście do klienta.
Udało się nam wspólnie opracować standardy obsługi klienta, (…) i spowodować by zmiany stały się stałym elementem kultury naszej pracy
więcejPoprzez umiejętną współpracę oraz dzięki ogromnemu wsparciu merytorycznemu, wiedzy eksperckiej i doświadczenia konsultantów ProOptimy z zakresu: obsługi klienta, kierowania zespołem, budowania kultury organizacyjnej, zarządzania zmianą udało się nam wspólnie opracować standardy, przeszkolić osoby i spowodować by (zmiany) stały się stałym elementem kultury naszej pracy. Istotnym elementem była także możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów ProOptima, które wykraczały poza podstawowe ramy prowadzonego wspólnie projektu (diagnoza kultury organizacyjnej, coaching, motywacja). Współpracujące z nami osoby były zawsze otwarte na wszelkie pytania i wątpliwości, elastycznie podchodząc do realizacji powierzonego im zadania.
ProOptima – bardzo polecam! Naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!
więcejOstatnio uczestniczyłam w szkoleniu Buduj Customer Journey Map prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej.
To był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam!
I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.
więcejI am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.
Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach
więcejPolecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.
Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.
W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników
więcejProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni ostatnich dwóch lat od listopada 2014 – grudnia 2015. Wyróżnikami metod pracy ProOptima jest koncentracja na wprowadzaniu zmiany w zachowaniach uczestników projektu. Takiemu celowi był podporządkowany proces: diagnozy potrzeb rozwojowych kilku grup uczestników, realizacja cykli szkoleń warsztatowych i szkoleń indywidualnych oraz praca wdrożeniowa wśród uczestników. W projekt zaangażowana także kadrę menedżerską, której dostarczono narzędzia umożliwiające monitorowanie i wspieranie zmiany w zachowaniach wśród uczestników. (…)
Według uczestników szkolenia: „Pokazują nowy sposób patrzenia na wystąpienia publiczne – wyjście od potrzeb słuchaczy, a także nowy sposób patrzenia na prezentacje – jako narzędzie wywierania wpływu.” (…) „To praktyczne szkolenie, 100% szkolenia można zastosować w pracy” (…) „Proponowane rozwiązania prowadzą praktycznie do zmiany”.
Branża IT to ciągła zmiana. Działając w tej materii od lat, wiemy, że sukces tkwi w nieustannym pogłębianiu wiedzy i zdobywaniu nowych umiejętności. Jako partnera w tym procesie rekomendujemy ProOptima Sp. z o.o.
Szkolenie “Customer Experience (CX) w praktyce obsługi Klienta” dla zespołów Obsługi Klienta zrobiło furorę!
więcejUważam, że Ela jako trenerka jest świetna i jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu. ‘Zarządzanie’ energią grupy na przestrzeni 8h trwania szkolenia było wg mnie bardzo dobre. Dzięki regularnym przerwom oraz ćwiczeniom z ciałem, mogłam się lepiej skupić na teorii i dyskusji. Poza tym ogrom doświadczenia biznesowego, a jak się uczyć, to tylko od najlepszych! Ela, bardzo dziękuję i szczerze liczę, że będę miała jeszcze kiedyś okazję z Tobą współpracować. 🙂 Tematyka szkolenia jest dla każdego, kto pracuje z klientem w dzisiejszym świecie, praca nad emocjami i zapanowaniem nad stresem jest bardzo ważna “Szkolenie “Customer Experience (CX) w praktyce obsługi Klienta” dla zespołów Obsługi Klienta zrobiło furorę! Bardzo dziękujemy za tak profesjonalne, a zarazem pełne pozytywnej energii merytoryczne szkolenie.”
Ekipa ProOptima CEM spełniła moje marzenia:) Dokładnie tak chciałam
więcejDziękuję to za mało ! W zakresie tego webinaru na CX Day, ekipa ProOptima CEM spełniła moje marzenia:) Dokładnie tak chciałam, aby to wyglądało, żeby mówiąc wprost wycięło nas z naszego schematu, żeby było inspirująco i ciekawie. I… tak właśnie było. Dodatkowo prowadzenie przez Was w duecie dodatkowo nadawało dynamiki – wiecie sami jak to jest nawet mega ciekawy i inspirujący materiał potrafi uśpić i nie chodzi ani o materiał, ani o podanie go. Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję – to dobre rozpoczęcie dalszej współpracy
Wspaniała robota!
Rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami
więcejTrener prowadzący zajęcia zaprezentował szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących nowoczesnej i profesjonalnej obsługi klienta. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych pozytywnie ocenili zarówno przygotowanie merytoryczne Trenera jak i materiały uzyskane podczas szkolenia. (…)
Z przyjemnością rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami.
Rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi
więcej(…) podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznali metody perswazji, negocjacji oraz neurolingwistycznego programowania. Nauczyli się postępowania w sytuacjach niekomfortowych roszczeń, a przez aktywny dialog i jasne zaznaczanie granic, szukali rozwiązania i kompromisu. Poznając techniki aktywnego słuchania nabrali wprawy w eliminowaniu złych emocji podczas rozmów z przedstawicielami i klientami. (…) Z przyjemnością rekomendujemy firmę ProOptima Sp. z o.o. jako doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji osób kontaktujących się z Klientami, w tym klientami wewnętrznymi.”
Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience
więcejWspółpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.
Mając już wcześniejsze dobre doświadczenia ze współpracy z firmą ProOptima zdecydowaliśmy się na wdrożenie dużego projektu merchandisingowego
więcejMając już wcześniejsze dobre doświadczenia ze współpracy z firmą ProOptima zdecydowaliśmy się na wdrożenie dużego projektu merchandisingowego dla naszej sieci sprzedaży. Dzięki dobrej komunikacji z prowadzącymi projekt, pogłębionej analizie potrzeb, ale też wielu często trudnym pytaniom ze strony Marcina (prowadzący projekt Marcin Fijoł) określiliśmy nasz punkt wyjścia, a dopiero potem ustaliliśmy plan wdrożenia. Metodologia pracy, pokłady cierpliwości, ale też ciągłe naprowadzanie na cel zaowocowały mierzalnymi efektami. Mamy wypracowany koncept, mamy materiał do pracy, wiemy co możemy zmienić, jak czytać zachowania klienta, jak dopasowywać nasze działania do potrzeb.
Warsztaty były dynamiczne, za nami burze mózgów i dyskusje i tysiące pytań w głowie, także takich „ale jak to?”. Marcin konsekwentnie przedzierał się z nami przez nasze mniejsze lub większe efekty WOW i finalnie mamy to – większe zrozumienie potrzeb, rozumienie siebie w biznesie, ale też wiedzę płynącą z rozmów z klientami zarówno wewnętrznymi, jak i tymi finalnymi w naszych salonach sprzedaży.
Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂
więcejPolecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”
Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX
więcejPolecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.
Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.
więcejWspółpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują.
Tomek Kras z ProOptima to wielki profesjonalista i świetny człowiek. Wiele mu zawdzięczam i szczerze rekomenduje współpracę z nim.
więcejTomek Kras z ProOptima to wielki profesjonalista i świetny człowiek . Dzięki niemu zrobiłem duży progres w kilku obszarach (wystąpienia publiczne, negocjacje, obsługa klienta). Wiele mu zawdzięczam i szczerze rekomenduje współpracę z nim.
Tomasz wspierał nas także jako coach pracujący z zespołem menadżerów. Tomasz to profesjonalista, świetnie przygotowany do pracy z ludźmi.
więcejMiałem okazję pracować z Tomaszem i ProOptimą przy kilku projektach. Były to zarówno szkolenia dedykowane dla grup pracowników jak i programy przygotowane dla indywidualnych potrzeb. Współpracowaliśmy w tematyce związanej z prezentacją i negocjacjami. Tomasz wspierał nas także jako coach pracujący z zespołem menadżerów. Tomasz to profesjonalista, świetnie przygotowany do pracy z ludźmi. Każdy projekt zaczyna od szczegółowego poznania potrzeb. Było tak w przypadku programów dedykowanych dla pojedynczych osób ale i szkoleń dla większych grup pracowników. Cenię go za wiedzę i doświadczenie, otwartość na informację zwrotną ale także umiejętność dawania informacji zwrotnej.
Tomasz to specjalista godny polecenia do projektów związanych z budowaniem i zarządzaniem narzędziami Customer Experience
więcejProfesjonalne podejście do weryfikacji założeń projektu szkoleniowego, połączone z asertywnością w zakresie modyfikowania treści programowych stanowiło bardzo dobry prognostyk do dalszych prac przy szkoleniu. Pojawiająca się na dalszych etapach elastyczność oraz otwartość na głos klienta dodatkowo pomagały w realizacji projektu. Prowadzenie już właściwego szkolenia bez zbędnych fajerwerków, oparte na ogromnej wiedzy merytorycznej i połączone z szybkim wyciąganiem wniosków wynikających z dynamiki pracy grupy, przebiegało bez zarzutu. Efektywne zwieńczenie procesu oraz otwartość na pojawiające się adhoc potrzeby szkoleniowe tylko wzmocniło odbiór Tomasza, jako specjalisty godnego polecenia do projektów związanych z budowaniem i zarządzaniem narzędziami Customer Experience
Firma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!! Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK. Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie
więcejFirma ProOptima przeprowadziła dwukrotnie badanie NPS w naszej firmie. Pełen profesjonalizm !!!
Wspólnie stworzyliśmy System Obsługi Klienta – SOK.
Przeprowadziliśmy sporo szkoleń i warsztatów, które zdecydowanie podniosły kompetencje naszego zespołu.
Polecam serdecznie !!!
Współpraca z ProOptima przyniosła nam wiele korzyści. Pracowaliśmy wspólnie nad zmianą kultury organizacyjnej
więcejWspółpraca z ProOptima przyniosła nam wiele korzyści. Pracowaliśmy wspólnie nad zmianą kultury organizacyjnej – bez pomocy ProOptimy na pewno by się nie udało. Pracownicy firmy ProOptima wychodzą poza rolę konsultanta („ja tu tylko doradzam”) i stymulują osoby wdrażające zmiany. Gorąco polecam!!!
Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy
więcejWartość merytoryczna oraz organizacja tych warsztatów zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników spotkania. Udział w zajęciach pozwolił im spojrzeć na wyzwania z innej perspektywy, nabyć motywację do polepszania współpracy wskroś organizacji oraz stosować różne techniki kreatywne w codziennej pracy. Warsztaty przygotowane przez Panią Kingę Bujalską przeprowadzone zostały profesjonalnie z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, dzięki którym nasi pracownicy pogłębili swoją wiedzę w zakresie rozwiązywania problemów. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Trenerem, a także firmą ProOptima.
Dyrektor Departamentu Polityki HR – Joanna Sosnowska
Wszelkie szkolenia realizowane z ProOptimą dały nam praktyczną wiedzę, którą wykorzystujemy na co dzień. Zdecydowanie polecam.
więcejWszelkie szkolenia realizowane z ProOptimą dały nam praktyczną wiedzę, którą wykorzystujemy na co dzień. Firma nie stosuje utartych metod szkoleniowych, podczas zajęć realizowane są zadania, w których zawsze brane są pod uwagę konkretne wyzwania biznesowe przed którymi stoi organizacja. Zdecydowanie polecam.
Tomasz Kras z ProOptima – sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.
więcejPan Tomasz nie jest sprzedawcą szkoleń i trenerem…
Sprzedaje myślenie, zmianę, konsekwencję i samoświadomość – to bezcenne.
Uczestnikami warsztatów była grupa naszych kierowników produkcji, którzy podjęli się swojej roli stosunkowo niedawno. Na co dzień zarządzają oni zespołami liczącymi od kilku do kilkudziesięciu osób. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek Kras był niezwykle uważny i skoncentrowany na potrzebach poszczególnych uczestników. Poprzez zadawane pytania „zmuszał” do konfrontowania się z własnym wyobrażeniem siebie jako lidera, pomagał budować świadomość kompetencji jak i braku kompetencji. Poprzez selektywne ćwiczenia i zdania umożliwiał mierzenie się z własnymi ograniczeniami, eksperymentowanie i ćwiczenie zachowań komunikacyjnych krytycznych dla bycia skutecznym liderem. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami. Trener potrafił zbudować bardzo indywidualne podejście do każdego z uczestników warsztatu.
Każdorazowe wysokie oceny prowadzącego i zakresu merytorycznego szkoleń przyczyniły się do stałej współpracy. Polecam!
więcejSzkolenia prowadzone przez pana Tomasza zawsze wiązały się z dużym poziomem zadowolenia i wysokiej oceny wśród uczestników. Każdorazowe wysokie oceny prowadzącego i zakresu merytorycznego szkoleń przyczyniły się do stałej współpracy. Prezentacja, autoprezentacja, prowadzenie spotkań to obszary, które są domeną pana Tomasza. Polecam!
Tomasz jest (…) świetnym motywatorem, wspiera w likwidowaniu przeszkód, oferuje wsparcie w budowie wykonalnego planu zmian i pozwala zobaczyć efekty pracy.
więcejByłam uczestniczką szkolenia z prezentacji prowadzonego przez Tomasza. Przejście na szkoleniu z prezentowania do fascynowania ideą było możliwe dzięki indywidualnemu podejściu do każdego uczestnika w grupie. Tomasz stwarza środowisko do wydobywania potencjału prezentera oraz do testowania werbalnych oraz niewerbalnych sposobów wywierania wpływu. Umożliwia też identyfikację indywidualnych celów w obszarze wywierania wpływu. Tomasz jest również świetnym motywatorem, wspiera w likwidowaniu przeszkód, oferuje wsparcie w budowie wykonalnego planu zmian i pozwala zobaczyć efekty pracy.
Na szkoleniu z Tomaszem udoskonaliłam komunikację w prezentowaniu przed klientami, członkami zarządu i koleżankami oraz kolegami z branży IT i finansów.”
Życzę powodzenia kolejnym prezenterom, którzy będą czerpać inspiracje od Tomasza!
Składając podziękowania za dotychczasową współpracę oraz w nadziei na kolejne wspólne projekty pragniemy polecić firmę ProOptima
więcejWarsztat został bardzo dobrze przyjęty przez uczestników, którzy podkreślali rzetelność, zaangażowanie, profesjonalizm i elastyczność prowadzącej. W trakcie realizowanych przez Panią Renatę Wasylów zadań na uwagę zasługiwały jej umiejętności szkoleniowe i kompetencje merytoryczne, a w szczególności wiedza z zakresu marketingu, brandingu. (…) Składając podziękowania za dotychczasową współpracę oraz w nadziei na kolejne wspólne projekty pragniemy polecić firmę ProOptima jako profesjonalnego, rzetelnego i godnego zaufania partnera.
Business Development Manager – Daniel Mrozik Hager Group
„Mało suchej teorii, wszystko poparte było przykładami, scenkami. Pomiędzy uczestnikami wymienialiśmy się doświadczeniami, problemami, które nas spotykają na co dzień. Sympatyczna, luźna atmosfera w grupie.”
Tomek i jego firma to ludzie, z którymi praca to nie tylko przyjemność, ale i wymierne rezultaty.
więcejTomek i jego firma to ludzie, z którymi praca to nie tylko przyjemność, ale i wymierne rezultaty.
Keep on doing ProOptima!
Polecam!
Poznałem Tomka jako prowadzącego szkolenie z zakresu Customer Experience i budowy Map Podróży Klientów. Tomek poprowadził świetne szkolenie, jedno z najlepszych w jakim uczestniczyłem. Przekazał
więcejPoznałem Tomka jako prowadzącego szkolenie z zakresu Customer Experience i budowy Map Podróży Klientów. Tomek poprowadził świetne szkolenie, jedno z najlepszych w jakim uczestniczyłem. Przekazał mi i mojemu zespołowi dużo praktycznej wiedzy jak podejść do tematu – zarówno merytorycznie, jak i w trudnych rozmowach z decydentami firmy. W trakcie całego szkolenia budował prokliencką atmosferę, co było szczególnie ważne w kontekście tematyki spotkań.
Poza twardymi kompetencjami w zakresie CX od Tomka bije entuzjazm i pasja!
więcejRozpoczęliśmy współpracę z Tomkiem ok rok temu. Tomek i jego zespół przeprowadził nas przez skomplikowany proces mapowania podróży Klientów. Dzięki niemu jesteśmy w stanie zdecydowanie lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania naszych Klientów na poszczególnych punktach styku z poszczególnymi markami. To z kolei przekłada się na podejmowanie lepszych decyzji w zakresie tworzenia roadmapy projektów. Poza twardymi kompetencjami w zakresie CX od Tomka bije entuzjazm i pasja co dla edukacji rynku oczywiście nie pozostaje bez znaczenia.
Rekomendujemy ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej
więcejPragniemy zarekomendować ProOptima, jako profesjonalnego i solidnego partnera w realizacji programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej, szczególnie w zakresie przygotowania do wystąpień publicznych, prezentowania dla różnego audytorium.
HR Planning & Development Team Coordinator – Dominika Majchrowicz
Mieliśmy okazję spotkać się na warsztatach z Customer Journey, ja w roli uczestnika, Tomasz trenera/mentora. Profesjonalne podejście do sprawy, praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Widać
więcejMieliśmy okazję spotkać się na warsztatach z Customer Journey, ja w roli uczestnika, Tomasz trenera/mentora.
Profesjonalne podejście do sprawy, praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Widać wiele doświadczeń z różnych projektów. Najważniejsze że Tomasz chętnie dzieli się wiedzą i słucha !
Bardzo mile wspominam i korzystam 💪
Już po pierwszym spotkaniu z Tomaszem wiedziałam, że ProOptima to jest właśnie ta firma, której szukamy do poprowadzenia warsztatów z mapowania podróży klienta. Tomasz bezbłędnie
więcejJuż po pierwszym spotkaniu z Tomaszem wiedziałam, że ProOptima to jest właśnie ta firma, której szukamy do poprowadzenia warsztatów z mapowania podróży klienta. Tomasz bezbłędnie zdiagnozował nasze potrzeby i zaproponował konkretne działania. W trakcie trwania projektu czuwał nad jego prawidłowym przebiegiem i zawsze służył cenną radą. Tomasz to ekspert w zakresie customer experience i customer management, dlatego polecam współpracę z Tomaszem, bo warto uczyć się od najlepszych.
Uczestnicy szkolenia oceniali warsztaty bardzo wysoko i aktualnie stosują z sukcesem nowo poznane narzędzia
więcej(…) przeprowadziła dla nas szkolenie z kategorii Train the Trainer. Szkolenie obejmowało praktyczne warsztaty związane z prowadzeniem szkoleń, pracą z grupą oraz wystąpieniami publicznymi. (…) Uczestnicy szkolenia oceniali warsztaty bardzo wysoko i aktualnie stosują z sukcesem nowo poznane narzędzia w swojej codziennej pracy.
Polecam kurs CEM Fundamenty jako obowiązkowy kurs dla każdego, kto zaczyna się tym tematem interesować
więcejPolecam kurs CEM Fundamenty jako obowiązkowy kurs dla każdego, kto zaczyna się tym tematem interesować. Oprócz przydatnej wiedzy merytorycznej dostaniecie świetnie przygotowanych Prowadzących, którzy dzieląc się doświadczeniami pomogą Wam zrealizować swój cel szkoleniowy. Atmosfera na spotkaniach jest fantastyczna, wspiera edukację i pomaga otworzyć się na dyskusję.
Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne
więcejDziękuję firmie szkoleniowej ProOptima za możliwość uczestniczenia w dwóch organizowanych przez nią szkoleniach: „Ekspert rekrutacji” oraz „Menedżer Coachem”. Z pełnym przekonaniem będę polecała je osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje zawodowe i interpersonalne. Nauka przez doświadczenie, wsparta starannie wyselekcjonowaną i odpowiednio przekazaną teorią sprawiła, że z każdego spotkania wyniosłam dużo przydatnej i cennej wiedzy oraz umiejętności, które chętnie i – mam nadzieje – efektywnie wykorzystuje na co dzień, w swojej pracy zawodowej. Godne pochwały są predyspozycje oraz umiejętności trenerów, których cechuje nie tylko profesjonalizm, ale przede wszystkim pasja (…).
Przy wsparciu Tomka i ekipy ProOptima wdrożyliśmy proces budowania i prowadzenia kampanii w oparciu o CJM. Tomek jest osobą godną polecenia
więcejSpotkanie z Tomkiem podczas warsztatów z budowania Customer Journey Map było niezwykle inspirujące dla całego mojego zespołu. Bez wątpienia Tomek jest ekspertem i świetnym doradcą w swojej dziedzinie. Sposób prowadzenia warsztatów był angażujący i wymagający dla uczestników. Dzięki temu z efektów warsztatów korzystamy w codziennej pracy. Podsumowując, przy wsparciu Tomka wdrożyliśmy proces budowania i prowadzenia kampanii w oparciu o CJM. Tomek jest osobą godną polecenia i z pewnością będziemy jeszcze mieli okazję współpracować.
Rozpoczęliśmy współpracę jeszcze przed pandemią w obszarze NPS oraz opisu procesów sprzedaży. ProOptima bardzo proaktywnie dzieli się wiedzą z nami.
więcejRozpoczęliśmy znajomość z ProOptima jeszcze przed pandemią w obszarze NPS oraz opisu procesów sprzedaży. ProOptima bardzo proaktywnie dzieli się wiedzą z nami, nawet jeśli nie realizujemy aktualnie wspólnych projektów, poprzez wiele zaproszeń do bezpłatnych webinarów. Uważam, że taka forma dzielenia się wiedzą z klientem, potencjalnym klientem w obszarze CX, CEM – jest naprawdę świetną zachętą, aby ich polecać i myśleć o przyszłych projektach!
Oferta ProOptimy dopasowana jest do potrzeb rynkowych i przedsiębiorstw oraz bardzo często wyprzedzająca trendy rynkowe. Kompetentni, pomocni.
więcejUczestniczyłam w szkoleniu z mapowania podroży klienta. Szkolenia na najwyższym poziomie. Oferta dopasowana do potrzeb rynkowych i przedsiębiorstw oraz bardzo często wyprzedzająca trendy rynkowe. Kompetentni, pomocni.
Każdemu menedżerowi polecam szkolenie “Menedżer Coachem” prowadzone przez krakowską firmę szkoleniową ProOptima
więcejKażdemu menedżerowi polecam szkolenie “Menedżer Coachem” prowadzone przez krakowską firmę szkoleniową ProOptima prowadzoną przez Tomasza Krasa. To już kolejne szkolenie ProOptimy, w którym uczestniczyłem. Uwielbiam, gdy trener potrafi tak pracować z grupą, aby każdy wyszedł ze szkolenia zainspirowany i zmotywowany do wprowadzania zmian. Po dwóch dniach miałem mnóstwo wskazówek do rozwoju zawodowego i osobistego. A zmiany i owoce szkolenia u siebie i w zespole mam przyjemność już obserwować.
Kornel Dulęba – Dyrektor Semahead Interia.pl
Szkolenie zmieniło mój pogląd na to, co jest najważniejsze podczas wystąpień publicznych. (…) W efekcie rozwijam swój potencjał mówcy i szefa
więcejSzkolenie pozwoliło mi pozyskać zupełnie nową wiedzę na temat czynników krytycznych skutecznej prezentacji – zmieniło mój pogląd na to, co jest najważniejsze podczas wystąpień publicznych. (…) W efekcie rozwijam swój potencjał mówcy i szefa – budując własny styl prezentowania, a nie naśladując innych.
Kierownik – Damian Jedliński – Dział Sprzedaży i Leasingu
Powierzając szkolenie firmie ProOptima można liczyć na fachowe podejście i chęć dostosowania się do potrzeby Klienta.
Dyrektor – Katarzyna Rudzka-Kowalska oraz Samodzielny Specjalista – Dorota Binasiak Departament Zasobów Ludzkich
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcą tworzyć silne marki, ambitne strategie!
więcejCharyzmatyczni prowadzący i ciekawe treści szkolenia Buduj Customer Journey Map.
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcą tworzyć silne marki, ambitne strategie. Otwierają oczy na aspekty biznesowe, z których nie zdawałem sobie sprawy.
To wszystko przy bardzo miłej, wręcz rodzinnej atmosferze!
Bardzo dużo praktycznych informacji. Polecam gorąco!
więcejPo ostatnim szkoleniu CEM MASTER Fundamenty, udaje mi się przejść do projektowego modelu pracy w organizacji. Bardzo dużo praktycznych informacji. Polecam gorąco!
Buduj Customer Journey Map zostało przeprowadzone z dużym zaangażowaniem prowadzących. Serdecznie polecam!
więcejOdbyłam szkolenie „Buduj Customer Journey Map”, które zostało przeprowadzone z dużym zaangażowaniem prowadzących.
Odpowiedzi na pytania uczestników udzielane w sposób wyczerpujący.
Materiały ze szkolenia przesłane zgodnie z obietnicą i zawierały również formatki do dalszej pracy.
Serdecznie polecam!
Program szkolenia został dopasowany do potrzeb naszej firmy, trener w trakcie szkolenia wielokrotnie odnosił się do naszej branży i realiów, co świadczy o indywidualnym podejściu do klienta i dużym zaangażowaniu.
więcejFirma ProOptima zorganizowała w oddziale naszej firmy w Krakowie szkolenie „Mistrzowska prezentacja”, poświęcone kształtowaniu i doskonaleniu technik prezentacyjnych. (…) Sposób prowadzenia szkolenia, przekazania wiedzy oraz kontakt trenera z grupą cechował pełen profesjonalizm i wysoki poziom merytoryczny. Trener w świetny sposób zbilansował część teoretyczną z formą warsztatów i zachęcił uczestników do aktywnego w nich udziału, co miało pozytywny wpływ na dynamikę i poziom zaangażowania.
Program szkolenia został dopasowany do potrzeb naszej firmy, trener w trakcie szkolenia wielokrotnie odnosił się do naszej branży i realiów, co świadczy o indywidualnym podejściu do klienta i dużym zaangażowaniu.
Polecam współpracę z firmą ProOptima. Polecam skontaktować się z trenerami ProOptimy
więcejPolecam współpracę z firmą ProOptima.
Ogrom wiedzy, jeszcze więcej doświadczenia i praktyk, którymi prowadzący dzielą się bardzo chętnie. Każdemu, kto zajmuje się obsługą klienta albo zamierza się za to zabierać polecam skontaktować się z trenerami ProOptimy, porozmawiać, wysłuchać i działać.
Jeśli spotkania mógłby odbywać się przez 52 tygodnie w roku to jestem chętny! ;)”
Trener zaraża entuzjazmem i może się pochwalić niemałym bagażem doświadczeń
więcejBardzo fajne szkolenie, a przede wszystkim niesamowity prowadzący. Dawno nie miałam okazji spotkać kogoś tak bardzo zaangażowanego w swoją pracę. Zaraża entuzjazmem i może się pochwalić niemałym bagażem doświadczeń. Wiele wydawałoby się prostych, a jednak nieoczywistych sytuacji, których na co dzień się nie dostrzega, pokazana z innej strony. Duża dawka pozytywnych doświadczeń. Wszystko na plus 😉
Monika Fedorowicz Specjalista ds obsługi klienta FM Logistic
Polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej
więcejProOptima zrealizowała z sukcesem proces rozwojowy na przestrzeni kilkunastu tygodni od maja do października 2015. Jego integralną część stanowiło szkolenie o charakterze warsztatowym, ale wyróżnikami były zaangażowanie przełożonych uczestników, diagnoza, a potem odpowiedź na potrzeby szkoleniowe każdego z uczestników i przede wszystkim monitorowanie przez trenera przebiegu wdrożenia zmian precyzyjnie zaplanowanych na szkoleniu, następnie weryfikacja skali zmiany poprzez follow up. Z tego względu polecamy ProOptimę, trenera Tomasza Kras i proces rozwojowy jako szczególnie udaną formę usługi edukacyjnej.
Uczestnicy chętnie polecają szkolenie negocjacyjne z ProOptima. Wskaźnik poleceń wśród uczestników wynosi 9,1 (w 10-stopnowej skali). (…) Efektem bezpośrednim szkolenia było znaczące zwiększenie świadomości nie dość docenianych aspektów: przygotowania się do negocjacji (definiowania celów maksymalnych i minimalnych, analizy interesów własnych i partnera), oddziaływania ciszą i pytaniami na partnera w fazie zbierania informacji, odwołania się do wspólnych celów (interesów) w fazie negocjowania rozwiązania czy podsumowania ustaleń. Uczestnicy podnieśli także znacząco świadomość własnego stylu negocjowania, a także sposobu komunikowania się w warstwie werbalnej i niewerbalnej oraz wpływu danego sposobu komunikacji na przebieg i rezultat spotkań negocjacyjnych.
Dyrektor Personalny sieci ASTOR – Agnieszka Politańska
Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne mają swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz wzrost satysfakcji Klienta
więcejSzkolenia miały charakter warsztatowy, z dużą ilością ćwiczeń i symulacji rozmów z Klientami. Ich zakres został dopasowany do naszej specyfiki i wyzwań, z jakimi mierzą się pracownicy GEA Technika Cieplna w swojej codziennej pracy.
ProOptima wykazała się profesjonalizmem podczas realizacji cyklu szkoleń. Trener prowadzący zajęcia zaprezentował szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących zarządzania projektami. (…)
Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne mają swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz wzrost satysfakcji Klienta.
„To, co szczególnie mi się podobało, to warsztatowy charakter szkolenia. To, że było ono prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych,
więcej„To, co szczególnie mi się podobało, to warsztatowy charakter szkolenia. To, że było ono prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów, ćwiczeń grupowych, scenek rodzajowych, nagrań video.”
Idealna kombinacja teorii i praktyki i …nieustające wsłuchiwanie się w głos klienta, którym w tym przypadku byliśmy my, uczestnicy kursu.
więcejUkończyłam kurs CEM Fundamenty i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu z jakim zostało ono opracowane. Idealna kombinacja teorii i praktyki i …nieustające wsłuchiwanie się w głos klienta, którym w tym przypadku byliśmy my, uczestnicy kursu. Chyba lepiej nie można potwierdzić, ze kurs zrobiony był przez osoby, które znają się na swojej robocie. A teraz sporo pracy przede mną, by tą wiedzę przetrawić i spróbować przekuć na swoją własną rzeczywistość !
Bardzo polecam taki rodzaj weryfikacji i uzupełnienia wiedzy z Customer Experience!
więcejCEM Master to szkolenie, które pozwoliło mi poukładać całą wiedzę, uzupełnić braki i zweryfikować to, czego uczyłem się wcześniej.
W przemyślany sposób rozmawialiśmy o procesie Customer Experience, jego wartości dla nas, odpowiedzialnych za wdrożenie oraz dla sponsorów. Mogliśmy wyjaśnić wątpliwości, wzajemnie wspierać się w zmaganiach na różnych etapach procesu oraz uczyć się wzajemnie na podstawie swoich doświadczeń.
Bardzo polecam taki rodzaj weryfikacji i uzupełnienia wiedzy. Niezależnie od tego, czy jesteśmy na początku przygody z Customer Experience czy mamy już jakieś podstawy, CEM Master jest dobrym wsparciem i siłą napędową do rewolucji CX w Waszej firmie.”
ProOptima to (…) profesjonalny, solidny i godny zaufania partner w zakresie organizowania profesjonalnych projektów szkoleniowych
więcejWszystkich zainteresowanych informuję i gorąco polecam szkolenie MISTRZOWSKA PREZENTACJA – Jak prowadzić prezentację, by oczarować odbiorców? (….). Szkolenie, które można powiedzieć zostało „uszyte na miarę”, zostało przygotowane w sposób profesjonalny, biorąc pod uwagę nie tylko aspekt merytorycznej wiedzy wykładowcy, ale także aspekt organizacyjny. (…)
Śmiało mogę więc zarekomendować firmę ProOptima Sp. z o.o. wszystkim zainteresowanym i stwierdzić, że jest to profesjonalny, solidny i godny zaufania partner w zakresie organizowania profesjonalnych projektów szkoleniowych.
Poznanie specyfiki funkcjonowania firmy w relacjach z naszymi klientami, umożliwiły przygotowanie i przeprowadzenie profesjonalnego warsztatu doskonalącego
więcejPogłębiona diagnoza potrzeb szkoleniowych (rozmowy z uczestnikami), poznanie specyfiki funkcjonowania firmy w relacjach z naszymi klientami, umożliwiły przygotowanie i przeprowadzenie profesjonalnego warsztatu doskonalącego umiejętności prezentacji (…)
Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności miały swoje szybkie pozytywne przełożenie na prowadzone firmowe prezentacje i osiągane nimi rezultaty. Ponieważ szkolenie spełniło nasze oczekiwania miało kontynuacje dla następnej grupy.
Dyrektor Sprzedaży – Maciej Domański
Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu
więcejPan Tomasz Kalawa, trener i coach w firmie doradczo-szkoleniowej ProOptima, prowadził dla naszej firmy dwudniowy warsztat asertywności. (…) W pracy z uczestnikami Pan Tomek był zdecydowany i odważny, co pozwalało im sprawnie konfrontować „swoje stare nawyki” z obszarami asertywności, które chcieli w sobie rozwinąć. Zaangażowanie, troska i rzetelność trenera pozwalały grupie bardziej swobodnie angażować się w zaplanowane aktywności warsztatu, w tym również te wymagające sporej odwagi w obszarze pracy uczestników ze swoimi emocjami.
ProOptima Sp. z o.o. wykazała się wysokim stopniem profesjonalizmu w merytorycznym przygotowaniu szkolenia dla naszej firmy. W tym celu trener zrealizował pogłębioną diagnozę potrzeb szkoleniowych
więcejProOptima Sp. z o.o. wykazała się wysokim stopniem profesjonalizmu w merytorycznym przygotowaniu szkolenia dla naszej firmy. W tym celu trener zrealizował pogłębioną diagnozę potrzeb szkoleniowych (audyt obsługi Klienta w naszej siedzibie), poznał specyfikę funkcjonowania naszego modelu sprzedaży i obsługi. Przygotowanie to i wieloletnie doświadczenie umożliwiło przygotowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia „szytego na miarę”. (…)
Trener prowadzący zajęcia zaprezentował szeroką wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach dotyczących nowoczesnej profesjonalnej obsługi Klienta. (…) Nabyta wiedza i rozwijane umiejętności komunikacyjne mają swoje pozytywne przełożenie na wyniki pracy uczestników szkolenia oraz wzrost satysfakcji Klienta.
ProOptima uczy grupy tak by jej uczestnicy mogli pracować dalej z organizacją.
więcej„Interaktywność, angażowanie uczestników, dobre wyważenie między moderacją a przestrzenią do dyskusji przy pilnowaniu celów spotkania. Uczenie grupy tak by jej uczestnicy mogli pracować dalej z organizacją. Sprawne przygotowanie szkolenia, brak przestojów i obfite materiały.”
Osobiście przekonałem się że warto inwestować w rozwój i współpracę z ProOptima !
więcejBardzo profesjonalne podejście do tematu badań i szkoleń. Na początku podchodziłem z rezerwą, ale osobiście przekonałem się że warto inwestować w rozwój i współpracę z ProOptima !
Bardzo pozytywny odbiór szkolenia przez uczestników pozwala nam rekomendować firmę jako doświadczonego i profesjonalnego partnera biznesowego
więcejZgodnie z naszymi oczekiwaniami podczas zajęć zaprezentowano w praktyce metody i narzędzia służące rozwiązywaniu problemów, nawiązujące do specyfiki pracy uczestników warsztatów. (…) Zaprezentowana przez ProOptima Sp. z o.o. podczas współpracy postawa oraz bardzo pozytywny odbiór szkolenia przez uczestników pozwala nam rekomendować firmę jako doświadczonego i profesjonalnego partnera biznesowego.
HR Manager – Maria Antoniewska Metro Services
Polecam ProOptimę jako partnera do realizacji projektów zwiększających skuteczność działań sprzedażowych
więcejPolecam ProOptimę jako partnera do realizacji projektów zwiększających skuteczność działań sprzedażowych (telemarketing). ProOptima dba nie tylko o jakość szkoleń, ale także o proces wdrożenia – implementację zmian w zachowaniach uczestników szkoleń – tak, by finalnie doprowadzić do osiągania celów biznesowych.
Dyrektor Zarządzający – Kamila Mendel
Szkolenie było bardzo dobrze przygotowane, merytoryczne i dostosowane do naszych potrzeb
więcejKorzystaliśmy z oferty szkoleń ProOptima dla Zespołu Obsługi Klienta. Pracownicy byli bardzo zadowoleni. Szkolenie było bardzo dobrze przygotowane, merytoryczne i dostosowane do naszych potrzeb. Z wielką przyjemnością POLECAM!
„Zaskoczyło mnie to szkolenie. Nie spodziewałem się, że będzie takie kreatywne. Myślałem, że będzie to na zasadzie wypracowania (nauczenia) pewnych schematów. Zaskoczenie jak najbardziej na
więcej„Zaskoczyło mnie to szkolenie. Nie spodziewałem się, że będzie takie kreatywne. Myślałem, że będzie to na zasadzie wypracowania (nauczenia) pewnych schematów. Zaskoczenie jak najbardziej na +.”
Podejście do diagnozy potrzeb, konsultacji po szkoleniu i monitorowania efektów pozwalają rekomendować ProOptima jako firmę szkoleniową
więcejZarówno opinie uczestników, zaprezentowane podejście do diagnozy potrzeb, konsultacji po szkoleniu i monitorowania efektów szkolenia pozwalają rekomendować ProOptima Sp. z o.o. jako firmę szkoleniową realizującą profesjonalne i skuteczne szkolenia z zakresu umiejętności sprzedażowych, handlowych w szczególności w kanale telefonicznym.
Polecam Szkolenie z Budowania CJM
więcejPolecam Szkolenie z Budowania CJM, pełne informacji, profesjonalne i mnóstwo zaangażowania. Czuć „Ludzi z Pasją”, Aniu pozdrawiam. Panie Tomku dziękuję za „wszystko na czas” . Pozdrawiam serdecznie i polecam.