W czym możemy pomóc

Firmy zdobywają klientów za grube budżety 

Firmy wydają grube budżety na zdobycie klientów a potem … tracą ich przez: niewłaściwe traktowanie, silosy organizacyjne, brak kompetencji, niewłaściwe nastawienie pracowników, braki narzędzi i zasobów. W efekcie znowu muszą inwestować w ich pozyskiwanie i jeśli nic nie zmienią znowu… tracić. Zdecydowanie skuteczniej jest skoncentrować się na już pozyskanych klientach
i zwiększyć ich lojalność.

Oczywiście nie ma czarodziejskiej różdżki i potrzebna do tego jest: pro-kliencka kultura organizacyjna, skuteczni liderzy ale i umiejętności, narzędzia oraz metodyki, które pozwolą skutecznie zarządzać doświadczeniem klienta. Customer Experience jest bowiem aktualnym polem konkurencji między firmami.

Od sprawności w wyróżnianiu się wartościowymi doświadczeniami (CX) zależy powodzenie biznesu.

Oddajemy Wam kilkudziesięciu konsultantów i trenerów ProOptima, którzy pomagają: diagnozować, projektować i co najważniejsze wdrażać zmiany organizacyjne, które zwiększają retencję i sprzedaż.

Tomasz Kras ProOptima

Czy współcześnie możesz nie dbać o doświadczenia swoich klientów?

Era sprzedaży produktów się skończyła! Dobiegła końca! Teraz klienci kupują usługi. Każdy produkt jest usługą. To rewolucja w myśleniu o relacjach z klientem.

Aktualnie liczy się doświadczenie klienta, czyli Customer Experience w kontakcie z Twoją marką, bez względu na czas i miejsce.

To, czego doświadczy klient i jakie emocje w nim wywołacie, determinuje to, czy kupi ten pierwszy raz, a potem pozostanie lojalnym klientem. Od jego Customer Experience zależy, jak będzie mówił o marce na zewnątrz – wśród innych klientów.

Obecna sytuacja wymaga nowego podejścia do relacji z klientem i pracownikami.

Proponujemy kompleksowe podejście, które pozwoli zadbać o całokształt doświadczeń Waszych klientów. Bez względu na to czy są to klienci biznesowi (b2b) czy indywidualni (b2c).
Dowiedz się więcej i sprawdź, jak zmieniamy działanie firmy zwiększając jej skuteczność w budowaniu wartościowych doświadczeń ich klientów!

Employee Experience

Czy pracownicy Twojej firmy mają paliwo do troszczenia się o klientów?

Autentyczne i pełne zaangażowanie pracowników to warunek konieczny sukcesu w Customer Experience Managment (CEM). Bez zaangażowania serc i umysłów pracowników nie ma mowy o dostarczaniu wartościowego Customer Experience!

Co buduje tak pożądane zaangażowanie pracowników Employee Experience?

Prócz oczywistego nastawienia proklienckiego, kluczem jest także osobiste doświadczenie pracowników, czyli Employee Experience (EEM).

Czy chcesz, by Twoi pracownicy wkładali serce w troskę o Waszego klienta? By dostarczali wartościowych doświadczeń? Zadbaj o ich Employee Experience.

Napisz do nas lub zadzwoń, a poszukamy lepszych sposobów na budowanie proklienckiego nastawienia całej firmy. Twojej firmy.