Strona główna / Badania / Badania wnętrza organizacji
Czego doświadcza Wasz klient w miejscu sprzedaży?
Poznaj potrzeby rozwojowe Twojego zespołu by planować proces doskonalenia kompetencji
Liderzy – czy wdrożą pragmatykę Zarządzania doświadczeniem klienta w Twojej firmie?
Jaki jest aktualny poziom dojrzałości Twojej organizacji w zakresie Zarządzania doświadczeniem klienta – Customer Experience Management?
Brak spójności firmy w realizacji deklarowanej strategii CXowej oznacza utratę klientów. Zbadaj czy nie jest Waszym udziałem!
Ocena kompetencji z wykorzystaniem ośrodka oceny (AC/DC) ma najwyższą trafność wśród innych metod oceny kompetencji. Jest co prawda angażująca, ale kluczowe role w organizacji dobrze obsadzać z jej wykorzystaniem.
Czy pracownicy Was polecą innym?
W czasach dbania o doświadczenie pracownika (Employee Experience) szczególnie ważnym jest eliminowanie czynników negatywnie wpływających na komfort pracy. Jednym z groźniejszych wrogów produktywności jest stres pracowniczy.
Zaplanuj dalszy rozwój dzięki szerokiej informacji zwrotnej o Twoich kompetencjach
Zaangażowani pracownicy dają firmie więcej. Niezaangażowani zaś kosztują więcej.
Odkryj nieświadome czynniki odpowiadające za trudności w realizacji celów biznesowych
Zobacz przez co przejść musi Twój pracownik by poprawić jego Employee Experience