Zapytaj o szkolenie

IPR – Indywidualny Program Rozwojowy

szkolenia dla dyrektorów
skuteczny lider
indywidualny
szkolenia menedżerskie

Wielu menedżerom szkolenia grupowe nie są w stanie zagwarantować takich rezultatów, jakie w krótkim czasie daje praca indywidualna z trenerem – coachem.

Xindywidualny proces rozwojowy 1 z ProOptima.jpg.pagespeed.ic .WeNW6X9HJs

Gdy menedżer potrzebuje czegoś więcej!

Podczas szkoleń grupowych czas i uwaga trenera dzielona jest na 6 a nawet 11 innych uczestników. Oznacza to mało zindywidualizowane i ograniczone w czasie doświadczenie rozwojowe. By w takim przypadku osiągnąć rezultat w postaci zmiany zachowań i postawy menedżera trzeba długiego czasu, a dodatkowo dużej automotywacji menedżera. Menedżer bowiem po powrocie ze szkolenia musi inwestować swój czas w dalszy rozwój umiejętności zainicjowanych szkoleniem.

Czy menedżerowie mają na to czas? Czy bieżące wyzwania zarządzania pozwolą im na koncentrację na własnym rozwoju? Z doświadczenie wiemy, że są to wyjątki. By w krótszym czasie osiągnąć cel rozwoju: zmianę z zachowaniach czy postawie potrzebne jest inne rozwiązanie.

Rafał Noga z ZF poleca ProOptima

Miałem okazję pracować z Tomaszem i ProOptimą przy kilku projektach przygotowanych dla indywidualne potrzeby. Tomasz wspierał nas także jako coach pracujący z zespołem menadżerów. Tomasz to profesjonalista, świetnie przygotowany do pracy z ludźmi. Każdy projekt zaczyna od szczegółowego poznania potrzeb. Cenię go za wiedzę i doświadczenie, otwartość na informację zwrotną ale także umiejętność dawania informacji zwrotnej.

Rafał Noga

Plant General Manager w ZF

Rozwiązaniem jest Indywidualny Program Rozwojowy – IPR:

  • To wysoce zindywidualizowany proces oparty o bliską, niezwykle intensywną relację trenera-coacha, który 100% uwagi poświęca na rozwój menedżera.
  • To zaprojektowane doświadczenie rozwojowe pod potrzeby konkretnego menedżera i cel biznesowy, jaki przed jakim ten stoi.
  • To ciągły wysoce spersonalizowany i ciągły feedback ze strony trenera-coacha.
  • To dopasowanie czasu trwania, interwałów pracy do grafiku menedżera.
Jakie metody pracy proponujemy menedżerom w ramach Indywidualnych Programów Rozwojowych – IPR?
  • Shadowing – w ramach którego trener towarzyszy menedżerowi w jego normalnym dniu pracy (np. podczas spotkania z zespołem, kluczowym klientem, trudnej rozmowy z pracownikiem).
  • Obserwacja zachowań menedżera, która umożliwia analizę przyczyn niższej od oczekiwanej efektywności menedżera.
  • Krótkie sesje feedbackowe, które inspirują menedżera do nawet natychmiastowych zmian w zachowaniu.
  • Pogłębiające wgląd sesje coachingowe, które intensyfikują pracę rozwojową.
  • Krótkie sesje szkoleniowe – edukacyjne, skoncentrowane na odkrytych lukach w wiedzy czy umiejętnościach menedżera w precyzyjnie zdefiniowanych obszarach.
  • Zadania rozwojowe między sesjami shadowingu czy coachingu.
  • Intensywna, osobista relacja z doświadczonym we wspieraniu rozwoju menedżerów trenera-coacha.

Podsumowanie

Ta unikalna kompozycja czynników sprawia, że Indywidualny Program Rozwojowy pozwala osiągnąć spektakularne rezultaty rozwojowe, wśród menedżerów mających odwagę zmierzyć się ze swoimi ograniczeniami, bez taryfy ulgowej, jaką dają często szkolenia grupowe.

Model Indywidualnych Programów Rozwojowych (IPR) jest odpowiedzią na stawiane przez biznes wyzwania i problem braku czasu u wysoko umiejscowionych w strukturze menedżerów.

Metody szkoleniowe

By doskonalić umiejętności i kształtować postawy stosujemy metodykę Kolba:

Gry i zadania szkoleniowe

ĆWICZENIA – Gry i zadania. Szkolenia są zgodne z metodyką „warsztatową” (80% czasu). Ćwiczenia diagnozują i rozwijają umiejętności, a także dostarczają wiedzy z doświadczenia.

Dyskcje

DYSKUSJE Doświadczenie z ćwiczeń jest omawiane podczas dyskusji grupowej. Uczestnicy integrują wnioski z gry lub zadania z posiadaną wiedzą z pracy. Stosowanie tych wniosków weryfikujemy w kolejnych ćwiczeniach, co przyspiesza proces uczenia się.

Scenki i symulacje

ODGRYWANIE RÓL Bazując na firmowych przypadkach z pracy uczestników zapewniamy szybkie wdrożenie wiedzy z ćwiczeń. Dzięki nim inspirujemy uczestników do odkrywania zupełnie nowych dla siebie sposobów postępowania w problemowych sytuacjach.

Testy i autoanalizy

TESTY i ARKUSZE Proponujemy je jako pomocniczy materiał w ćwiczeniach lub osobne testy, które skłaniają do refleksji i autorefleksji. Materiały te po wypełnieniu zostają do dyspozycji uczestników.

Videotrening

SYMULACJE I VIDEOTRENING Mamy już kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem kamery i dobrze wiemy jak, pomimo lęków uczestników, wykorzystać ją do intensyfikacji procesu rozwoju umiejętności/zmiany nawyków.

Action Plan

ACTION PLAN. Uczestnicy na podstawie autoanalizy, a także informacji zwrotnej od trenerów oraz grupy, wyznaczają indywidualne cele rozwojowe i plany działania – wdrożenia umiejętności w praktykę.

Wykorzystanie metod uczenia dorosłych pozwala rozwijać kompetencje w ich trzech aspektach: wiedzy, zachowania i postawy.

Co mówią o nas Klienci

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach

więcej

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX

więcej

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience

więcej

Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂

więcej

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

więcej

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Interesuje Cię takie szkolenie?

Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia ProOptima