Specjalizuje się w controllingu działów sprzedaży oraz marketingu usprawniając procesy sprzedaży. Pomaga z sukcesem wycisnąć złotówki z każdej, zainwestowanej w sprzedaż i marketing, gotówki.
Przekształca zebrane informacje oraz dane we wnioski mające na celu usprawnienie procesów wewnątrz organizacji. Posiada łącznie 6 lat doświadczenia zebranego w trakcie pracy w branżach Automotive oraz SaaS.
Angażując się w dowolnej wielkości projekt z pasją dąży do opisania zachodzących w organizacji procesów , ich analizy i głębszego rozumienia prowadzącego do ciągłego doskonalenia.
Ostatnie 2 lata zajmował stanowisko dyrektorskie w jednym z najszybciej rozwijających się w Europie start-upów. Był głównym współtwórcą działu controllingu odpowiedzialnym za obszar Customer Success, Sales & Marketing. Nadzorował pracę ponad 60 pracowników działu sprzedaży. Był architektem dashboardów analitycznych, które w oparciu o zebrane dane, benchmarki oraz KPI były głównymi wskaźnikami determinującymi zmiany działania procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Działalność działu controllingu pod jego kierownictwem przyczyniła się do niezwykle dynamicznego wzrostu firmy na poziomie 30% Y2Y.