Beata Szynkowska | trener ProOptima
Beata Szynkowska senior konsultant CX w ProOptima

Beata Szynkowska Trenerka, konsultantka i coach

Specjalizacja:

Trenerka i menedżer projektów budowy i rozwoju działów obsługi Klienta, Call Center.

Doświadczenie:

Zaraża optymizmem, wzmacniając tym samym psychologiczną kondycję sprzedawców oraz osoby zarządzające projektami sprzedażowymi. Ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy w Call Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera oraz szkoleniowca. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Contact Center planując budżet, strategię oraz wspierając Zarząd firmy w pozyskiwaniu Klientów, przygotowywaniu ofert i aktywnym udziale w przetargach na usługi call center. Aktualny zespół którym zarządza to grupa 10 Kierowników Projektów, 30 Liderów oraz około 350 Konsultantów call center, których szkoli, wspiera w realizacji codziennych wyzwań. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do Klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na procesy sprzedaży na wielu płaszczyznach.
W obecnej chwili dodatkowo przeprowadza szkolenia dla liderów z zakresu umiejętnego zarządzania zespołem sprzedażowym, dla coachów z zakresu coachingu motywującego oraz trening zarządzania emocjami swoimi i Klienta w procesie jego obsługi – tak naprawdę dla wszystkich, którzy chcą tę umiejętność posiąść lub rozwinąć. Twierdzi, że kluczem do profesjonalnej obsługi Klienta jest wysoki poziom inteligencji emocjonalnej, w którego podniesieniu pomaga samoświadomość i trening. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planu audytowego, który dotyczy organizacji czy też reorganizacji pracy CC.

Wskazuje drogę do optymalizacji sprzedaży poprzez poszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych. Zajmuje się także szeroko pojętą jakością w obsłudze klienta biznesowego i indywidualnego. W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-kliencką politykę firmy oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach.

Projekty szkoleniowo-doradcze realizowała m.in dla: Grupa Pracuj.pl, Grupa Żagiel, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Urząd Transportu Kolejowego, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archeon.

Beata Szynkowska trenerka, konsultantka i coach

Wykształcenie:

Ukończyła zarządzanie informacją naukową na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Artykuły autora:

5 najczestszych bledow telemarketera, od ktorych zalezy przebieg rozmowy

Zdobyć i dbać o klienta

5 najczęstszych błędów telemarketera,…

Każdy z nas niejednokrotnie odbiera telefony od telemarketerów. Jak to się dzieje, że…

7 grzechów głównych menedżera ds. sprzedaży zarządzanie sprzedażą motywowanie pozapłacowe szkolenia menedżerskie ProOptima

Lider i jego zespół

7 grzechów głównych menedżera…

Dlaczego dla jednego szefa ludzie są w stanie rzucić się na największe…