BRICOMAN. Rewitalizacja Standardów Obsługi Klienta w sieci sprzedaży

Bricoman to nowoczesna hurtownia budowlana, oferująca produkty niezbędne do remontu i budowy. Rosnąca liczba supermarketów, zmieniające się oczekiwania Klientów oraz wzrost wizyt i obrotów od

Xgraphicstock handymen installing wooden flooring in patio working with drilling machine B0PmA22bZ.jpg.pagespeed.ic .zAJrtMPXvy

Bricoman Polska korzysta z usług ProOptima

Bricoman to nowoczesna hurtownia budowlana, oferująca produkty niezbędne do remontu i budowy. Rosnąca liczba supermarketów, zmieniające się oczekiwania Klientów oraz wzrost wizyt i obrotów od nowego segmentu klientów skłonił firmę do rewitalizacji i szybkiego wdrożenia nowych Standardów Obsługi Klienta we wszystkich placówkach.

Co zrealizowaliśmy dla sieci Bricoman?

6 miesięczny projekt rewitalizacji firmowych Standardów Obsługi Klienta objął:

  • Audyt firmy (ankiety, wywiady, obserwacje w miejscu pracy/sprzedaży), audyt poziomu kompetencji obsługowych i liderskich.
  • Warsztat strategiczny definiujący wizję standardów obsługi, rewizję wartości i naczelne zasady obsługi.
  • Wypracowanie treści standardów (manuali SOK), przewodników wdrożenia.
  • Opracowanie koncepcji szkoleń upowszechniających Standardy Obsługi Klienta oraz rozwijających kompetencje obsługowe, trenerskie i menedżerskie.
  • Serię szkoleń dla kilkuset pracowników – edukujących o nowych standardach obsługi klienta.
  • Szkolenie trenera wewnętrznego – który kontynuował wdrożenie SOKu w kolejnych latach.

Rezultaty współpracy w ramach rewitalizacji standardów dla sieci Bricoman?

Wypracowany standard funkcjonuje w firmie i pozwala na łatwe i szybsze wdrożenie do pracy nowych pracowników, uwspólnia język dbania o klienta.
Firma upowszechnia wypracowany Standard Obsługi Klienta w kolejno otwieranych placówkach.