PZU doskonali Customer Experience swoich Klientów z ProOptima

PZU czyli… Grupę PZU nie trzeba przedstawiać ale… Grupa Kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej.

XPZU doskonali Customer Experience swoich Klientow z ProOptima 768x512.jpg.pagespeed.ic .N9 2vl6l99

PZU czyli…

Grupę PZU nie trzeba przedstawiać ale… Grupa Kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Na jej czele stoi PZU SA, którego tradycje sięgają 1803 roku, kiedy powstało pierwsze na ziemiach polskich towarzystwo ubezpieczeniowe.

Od 2010 roku spółka PZU SA jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie – od debiutu – znajduje się w czołówce najwyżej wycenianych i najbardziej płynnych spółek. Grupa PZU zarządza ok. 300 mld zł aktywów i świadczy usługi dla 22 milionów klientów w pięciu krajach. Według badań spontanicznej znajomości marki, PZU osiąga wynik 88%, a w przypadku badań wspomaganej – 100%, co czyni PZU najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce.

Grupa PZU jest polskim liderem w Customer Experience

Grupa PZU jest polskim liderem w realizacji całej gamy przedsięwzięć służących poprawie doświadczeń klienta (Customer Experience). Customer Experience Management w jej wydaniu oznacza ciągłe inwestycje w badania, projektowanie zmian i wdrażanie dużej i małej skali usprawnień.

Zespół CX w PZU to kilkanaście osób, które w sposób świadomy, konsekwentny i zdeterminowany troszczą się o to by doświadczenie ich Klientów było coraz lepsze. Firma współpracuje z polskimi partnerami w obszarze CX i CEM, tym bardziej cieszy nas, że zaprosiła nas do wspierania jej w obszarze Customer Experience Management.

Mapowanie podróży klienta z ProOptima

Doskonalenie Customer Experience oznacza ciągłe badanie CX (głosu klienta)

Mieliśmy przyjemność zrealizować szereg badań z obszaru Customer Experience – badając doświadczenie klientów firmy w kanałach zdalnych w kilku procesach. Cenimy sobie zaufanie jakim obdarzyła nas firma i z cieszymy się, że nasze badania i opracowane na ich podstawie raporty zyskały uznanie i zostały wykorzystane dla poprawy i tak znakomitej obsługi klienta.

Jeśli i Ty chcesz jak PZU poznawać doświadczenia klienta, badać jego Experience i jednocześnie wykorzystać w praktyce wyniki dla poprawy procesów, procedur, usługi i serwisu – zapraszamy do kontaktu. Z chęcią porozmawiamy o Waszych wyzwaniach i potrzebach w obszarze Customer Experience.