DAIKIN. Rewizja metod badania i cykliczny pomiar wskaźnika NPS transakcyjnego

Firma Daikin jest światowym liderem na rynku rozwiązań grzewczych, klimatyzacyjnych, chłodniczych oraz wentylacyjnych. Mercedes wśród klimatyzacji – tak o Daikin mówią jego Klienci. Firmie, której

Xrelaxed young woman at home with raised arms SY7fzOari.jpg.pagespeed.ic .OHUpGRzq1m

Firma Daikin jest światowym liderem na rynku rozwiązań grzewczych, klimatyzacyjnych, chłodniczych oraz wentylacyjnych. Mercedes wśród klimatyzacji – tak o Daikin mówią jego Klienci. Firmie, której produkt sam się broni i w największym stopniu decyduje o jej sukcesie, zdecydowała się na wdrożenie systemowych narzędzi służących pomiarowi doświadczenia klienta biznesowego.

Co zrealizowaliśmy przez ostatnie lata dla DAIKIN?

Ponad 6-letnia współpraca objęła szereg usług:

  • Warsztaty edukujące w obszarze Customer Experience (CX).
  • Badanie NPS relacyjne – by zmierzyć poziom lojalności emocjonalnej (CATI).
  • Customer Journey Map (CJM) – zdefiniowanie podróży 4 najważniejszych kategorii klientów firmy i zdefiniowanie punktów styku, w których doświadczenie klienta jest nieznane, gdzie trzeba prowadzić badania głosu klienta (VoC)
  • Cykl systematycznych badań NPS transakcyjnego – służących pomiarowi doświadczenia klienta w wybranych ważnych punktach styku.
  • Realizacja interwencji i zmian organizacyjnych – będących konsekwencją pozyskanych wyników – w realizacji (zapobieganie utracie klienta).
  • Warsztaty strategiczne z Zarządem i praca dotycząca wprowadzenia CEM.
  • Szkolenia edukujące w obszarze Customer Experience
  • Wystąpienia dla partnerów biznesowych firmy – tych, którzy dzięki inspiracji bardziej świadomie dbają o CX klientów końcowych

Rezultaty współpracy z ekipą DAIKIN

  • Pozyskanie unikalnej i szerokiej wiedzy na temat doświadczenia klientów w bardzo wielu punktach styku z marką,
  • wzrost odpowiedzialności i zaangażowania w sprawy klienta pracowników pośrednio obsługujących klientów (konsultantów, handlowców, pracowników biura obsługi technicznej),
  • poprawa jakości komunikacji i współpracy między liderami zespołów i menedżerami działów,
  • uwspólnianie wizji troski o klienta (CE Statement),
  • większa kontrola doświadczenia klientów w wybranych punktach styku,
  • sprawniejsze zamykanie małej i dużej pętli („close the loop”).

Zobacz na referencje od DAIKIN dla ProOptima