Grupa Interia.pl. Dynamicznemu rozwojowi zespołu i firmy musi towarzyszyć rozwój kompetencji: liderów i członków zespołu

Grupa Interia.pl jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 19 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i

Grupa Interia.pl. Dynamicznemu rozwojowi zespołu i firmy musi towarzyszyć rozwój kompetencji: liderów i członków zespołu

Grupa Interia.pl jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji. Co miesiąc niemal 19 mln osób korzysta z dostępu do najświeższych informacji, ciekawostek i rozrywki. Jest także jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej, oferując nowoczesne rozwiązania marketingowe i promocyjne.

Co zrealizowaliśmy dla pracowników grupy spółek Interia.pl?

Bardzo często bywa tak, że eksperci firmowi znający się znakomicie na swoich twardych obszarach specjalizacji, zmuszeni są do kontaktów z Klientami. Dynamiczny rozwój firmy, model biznesowy czy oczekiwania samych Klientów zmuszają tych, którzy do tej pory pracowali w zaciszu back office, by stali się dostępni dla Klientów. Wymaga to nowych kompetencji: zdobycia wiedzy, zmiany postaw, nowych umiejętności. Odpowiedzią na taką sytuację są specjalnie zaprojektowane, szyte na miarę potrzeb konkretnych grup uczestników, cykle szkoleniowe. Komunikacja i współpraca w zespole, sprzedaż i negocjacje, obsługa Klienta w wielu kanałach oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji z Klientem, opanowanie stresu, ale i rozwój kreatywności. To tylko kilka z kilkudziesięciu różnych obszarów szkoleń, które zrealizowaliśmy dla rozwijających się zespołów Interii.pl.

Zespoły potrzebują liderów. Liderzy jednak często pochodzą z zespołów – są z nich wyłaniani. Wówczas szeregowy członek zespołu staje się szefem. Ta zmiana zmienia wszystko. Zmienia się rola, oczekiwania zespołu, oczekiwania szefów. Wszystko to przy rosnących oczekiwaniach Klientów. Czy można w takiej sytuacji po prostu nominować nowych liderów? Można, ale znacznie lepiej dla organizacji będzie, gdy nowo awansowani liderzy otrzymają profesjonalne wsparcie: szkolenia, warsztaty, coachingi indywidualne.

Jakie kompetencje rozwijała ProOptima wśród pracowników Interii?

  • komunikację interpersonalną
  • organizację własnego czasu i pracy zespołu,
  • motywowanie,
  • udzielanie konstruktywnego feedbacku,
  • egzekwowanie i delegowanie,
  • rozwiązywanie konfliktów i wiele innych.

Efekt? Liderzy zespołów stają się kierownikami, a kierownicy dyrektorami. Wielu uczestników rozwinęło swoje biznesu, które z sukcesem zdobywają rynek

Kilka opinii uczestników szkoleń

„Otwiera oczy na różnice w tym co my mówimy, a co słyszy Klient. Cenię szkolenie za indywidualne podejście do uczestników, przyjacielską atmosferę i zaangażowanie trenera”
„Warto odświeżać i utrwalać wiedzę, dokształcać się. Na szkoleniu zaprezentowano nam dużo wdrożeniowych rozwiązań. Na pewno będę mógł wykorzystać pewne elementy w codziennym kontakcie z Klientem”

„Umiejętność dostosowanie się do zespołu, problematyki, bardzo pozytywny wpływ na motywację pracowników, dużo wdrożeniowych rozwiązań”.

 

Zobacz referencje dla ProOptima