Dla kogo
Masz ambicję być CX liderem? Ten kurs jest dla Ciebie!
Z pewnością sporo już wiesz o sprzedaży, marketingu, obsłudze Klienta. Masz za sobą pewne mniejsze lub doświadczenie w zwiększaniu Waszej firmowej sprawności pozyskiwania klientów, doskonalenia serwisu i jakość obsługi Klienta. Pewnie korzystasz lub sam prowadzisz badania Waszych klientów.
Może inicjujesz i koordynujesz projekty, które pozwalały zmieniać się firmie po to by lepiej dbać o Waszych klientów ale czujesz i wiesz, że te działania są częściowe, fragmentaryczne i brakuje im systematyczności i kompleksowości projektów klasy Customer Experience Management.
Stań się silnym liderem CX w Twojej firmie i skutecznie przekształcaj organizację w klientocentryczną właśnie teraz!
- Przygotowanie do nowej roli: kierowniczej i zmiany relacji z podwładnymi.
- Rozwój kompetencji menedżerskich w pracy z zespołami i pojedynczymi osobami – szczególnie kompetencji komunikacyjnych.
- Zbudowanie świadomości swoich silnych stron oraz zwiększenie poczucia własnej skuteczności w pełnieniu roli kierowniczej u uczestników szkolenia.
- Doskonalenie skuteczności w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych i problemowych w codziennej praktyce.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie menedżerskie skierowane jest do osób nowo awansowanych na stanowiska kierownicze, które wymagają przygotowania do nowej roli menedżera.
Program szkolenia
- Po co zespołowi szef? Cele zarządzania i mapa kompetencji menedżera.
- Wcześniej kolega teraz… szef. Nowa rola, nowe zadania – co zmienia się w relacji z zespołem po awansie?
- Expose szefa – jak budować autorytet i wpływ na zespół od pierszego dnia?
- Za co mi płacą – za co odpowiada menedżer? Priorytetowe zadania nowoczesnego menedżera.
- Rola kompetencji społecznych i osobistych w osiąganiu sukcesu zawodowego.
- Jak zbudować sprawny zespół?
- Jak motywować, by nie demotywować?
- Rozwijanie kluczowych umiejętności komunikacyjnych menedżera.
- Symulacja prowadzenia rozmów rozwojowych – videotrening.
- Czemu poświęcamy najwięcej czasu i energii? Diagnoza stopnia wykorzystania własnych zasobów.
- Proste sposoby na zarządzanie uwagą i koncentracją na cel – jak zachowywać priorytety i podejmować lepsze decyzje związane z wykorzystaniem czasu.
Metody szkoleniowe
By doskonalić umiejętności i kształtować postawy stosujemy metodykę Kolba:
ĆWICZENIA – Gry i zadania. Szkolenia są zgodne z metodyką „warsztatową” (80% czasu). Ćwiczenia diagnozują i rozwijają umiejętności, a także dostarczają wiedzy z doświadczenia.
DYSKUSJE Doświadczenie z ćwiczeń jest omawiane podczas dyskusji grupowej. Uczestnicy integrują wnioski z gry lub zadania z posiadaną wiedzą z pracy. Stosowanie tych wniosków weryfikujemy w kolejnych ćwiczeniach, co przyspiesza proces uczenia się.
ODGRYWANIE RÓL Bazując na firmowych przypadkach z pracy uczestników zapewniamy szybkie wdrożenie wiedzy z ćwiczeń. Dzięki nim inspirujemy uczestników do odkrywania zupełnie nowych dla siebie sposobów postępowania w problemowych sytuacjach.
TESTY i ARKUSZE Proponujemy je jako pomocniczy materiał w ćwiczeniach lub osobne testy, które skłaniają do refleksji i autorefleksji. Materiały te po wypełnieniu zostają do dyspozycji uczestników.
SYMULACJE I VIDEOTRENING Mamy już kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem kamery i dobrze wiemy jak, pomimo lęków uczestników, wykorzystać ją do intensyfikacji procesu rozwoju umiejętności/zmiany nawyków.
ACTION PLAN. Uczestnicy na podstawie autoanalizy, a także informacji zwrotnej od trenerów oraz grupy, wyznaczają indywidualne cele rozwojowe i plany działania – wdrożenia umiejętności w praktykę.
Wykorzystanie metod uczenia dorosłych pozwala rozwijać kompetencje w ich trzech aspektach: wiedzy, zachowania i postawy.