Zarządzać możemy tym, co mierzymy
W trakcie procesu wprowadzania zmian w Waszej firmie, a także już po ich wdrożeniu, na bieżąco monitorujemy rezultaty podejmowanych działań (KPI procesów i rezultatów).
W trakcie współpracy sprawdzamy i uczymy monitorowania:
- poziom zaangażowania pracowników we wdrożenie,
- znajomość nowych standardów
- poziom wymaganych kompetencji
- zaangażowania pracowników (EX, eNPS)
- KPI – które zdefiniowaliśmy na etapie projektowania
- progres i rezultaty uruchamianych projektów
- spójność organizacyjną.
Dzięki temu możemy powiedzieć, że współzarządzamy procesem wdrażania zmian (KPI procesowe). Ta wiedza pozwala nam korygować, modyfikować i doskonalić podjęte działania wdrożeniowe oraz zarządcze.
Monitorujemy również rezultaty zmiany organizacyjnej (KPI rezultatów) w Waszej firmie, czyli poprawę relacji z klientem, zmiany w przychodach, czy zyskach, wartość marki.
Prowadzimy:
- badania satysfakcji klienta
- pomiar NPSa relacyjnego i transakcyjnego (w wybranych punktach styku)
- wysiłek klienta z wykorzystaniem wskaźnika CES,
- inne dedykowane badania np. wartości marki
Uczymy menedżerów stałego monitorowania rezultaty podejmowanych działań w projektach klasy Customer Experience. Dzięki czemu można powiedzieć, że organizacja zarządza doświadczeniem klienta – mierząc go i wdrażając zmiany – zgodnie z filozofią ciągłego doskonalenia (PDCA). Tylko takie podejście umożliwia prawdziwy rozwój firmy klinometrycznej.
Doskonalenie wdrażanej zmiany
Zakończenie wdrożenia zmian, które umożliwiają zarządzanie doświadczeniem klienta nie kończy procesu.
Po zakończeniu wdrożenia nie zostawiamy także Was samych sobie.
Procesy, procedury, standardy pracy, kompetencje wymagają ciągłego doskonalenia.
Nawet najlepiej wypracowany i sprawny system zapewniania wartościowych doświadczeń klienta (Customer Experience Management) powinien i będzie ewoluował wraz ze zmianą oczekiwań klientów, rozwojem technologii i zmianami na rynku. W ramach tej kategorii usług przygotowujemy Was do dalszej pracy – samodzielnego doskonalenia wypracowanego sposobu na Customer Experience Management (CEM).
Dbamy o to, by był aktualny i odpowiadał na zmieniające się potrzeby Waszych klientów. Dzięki temu będziecie mogli stale mierzyć doświadczenia klientów oraz adekwatnie reagować na to, co Wasi coraz bardziej lojalni klienci, będą Wam komunikować.