Customer Journey Map jako dashboard, czyli jak w praktyce zarządzać doświadczeniem Klienta?

zarządzanie doświadczeniem klienta
CX
customer journey map
mapowanie podróży klienta

Jak w praktyce zarządzać doświadczeniem Klienta na codzień? Wszyscy chcą teraz zarządzać doświadczeniem Klienta. Chcą tego menedżerowie działów obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu. Ba nawet Zarządy firm chcą by ich

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
Customer-Journey-Map-JAKO-DASHBOARD-webinar-ProOptima

Jak w praktyce zarządzać doświadczeniem Klienta na codzień?

Wszyscy chcą teraz zarządzać doświadczeniem Klienta. Chcą tego menedżerowie działów obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu. Ba nawet Zarządy firm chcą by ich firma “realizowała projekty z obszaru Customer Experience”. To super wiadomość, bo po latach takiego myślenia w bankowości czy szerzej finansach i telekomach przyszedł czas na bardziej tradycyjne biznesy, które mocno się zdigitalizowały w ostatnich 2 latach. Firmy, których klienci, także Ci B2B, mają swoje oczekiwania a wręcz wymagania co do tego jak powinni być traktowani przez całą ścieżkę podróży z marką. Ich doświadczenia jako konsumentów innych marek mają tu krytyczne znaczenie!

Menedżerowie wiedzą, że by budować lub wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną musza swoją strategię biznesową oprzeć o CX (Customer Experience). Czy zespoły będące blisko Klienta trzeba to tym przekonywać? NIE, oczywiście, że nie. Czy Zarządy trzeba o tym przekonywać? Coraz częściej widzę, że NIE, oni też są co do idei przekonani ale jak zatem robić CEM w praktyce? Jak przekonać inne zespoły? Jak znaleźć sposób na lepszą współpracę międzydziałową? Jak zarządzać doświadczeniem Klienta, gdy już coś niecoś wiemy o CEM, badamy Klientów ale jeszcze pełno w firmie silosów, brak pieniędzy na oprogramowanie klasy Qualtrics czy Medallia a chcemy robić CEM!

Rozwiązaniem jest Customer Journey Map ale nie jako piękny obrazek ale sposób na praktyczną realizację idei klientocentryczności w firmie.

Podczas webinaru powiem o tym:

  • Czy to czas na Customer Experience Management? – a może Twoja branża może spać spokojnie?
  • Czym jest Mapa Podróży, czyli Customer Journey Map (CJM)?
  • Customer Journey Map – to potężny impuls by lepiej robić CEM ale w CJM nie chodzi o …
  • Dlaczego Customer Journey Map trzeba przenieść do chmury?
  • Jak Customer Journey Map staje się Dahsbordem?
  • Co z tego ma firma i ludzie? – czyli o korzyściach z mapowania

Kiedy odbył się webinar? 7 grudnia 2021 o godzinie 9:30

Zobacz nagranie webinaru: Customer Journey Map jako dashboard, czyli jak w praktyce zarządzać doświadczeniem Klienta? na kanale YT ProOptima

 

Mapuj podróż swoich klientów

Weź udział w szkoleniu uczącym CJM