Jak w praktyce zarządzać doświadczeniem Klienta na codzień?
Wszyscy chcą teraz zarządzać doświadczeniem Klienta. Chcą tego menedżerowie działów obsługi Klienta, sprzedaży, marketingu. Ba nawet Zarządy firm chcą by ich firma “realizowała projekty z obszaru Customer Experience”. To super wiadomość, bo po latach takiego myślenia w bankowości czy szerzej finansach i telekomach przyszedł czas na bardziej tradycyjne biznesy, które mocno się zdigitalizowały w ostatnich 2 latach. Firmy, których klienci, także Ci B2B, mają swoje oczekiwania a wręcz wymagania co do tego jak powinni być traktowani przez całą ścieżkę podróży z marką. Ich doświadczenia jako konsumentów innych marek mają tu krytyczne znaczenie!
Menedżerowie wiedzą, że by budować lub wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną musza swoją strategię biznesową oprzeć o CX (Customer Experience). Czy zespoły będące blisko Klienta trzeba to tym przekonywać? NIE, oczywiście, że nie. Czy Zarządy trzeba o tym przekonywać? Coraz częściej widzę, że NIE, oni też są co do idei przekonani ale jak zatem robić CEM w praktyce? Jak przekonać inne zespoły? Jak znaleźć sposób na lepszą współpracę międzydziałową? Jak zarządzać doświadczeniem Klienta, gdy już coś niecoś wiemy o CEM, badamy Klientów ale jeszcze pełno w firmie silosów, brak pieniędzy na oprogramowanie klasy Qualtrics czy Medallia a chcemy robić CEM!
Rozwiązaniem jest Customer Journey Map ale nie jako piękny obrazek ale sposób na praktyczną realizację idei klientocentryczności w firmie.
Podczas webinaru powiem o tym:
- Czy to czas na Customer Experience Management? – a może Twoja branża może spać spokojnie?
- Czym jest Mapa Podróży, czyli Customer Journey Map (CJM)?
- Customer Journey Map – to potężny impuls by lepiej robić CEM ale w CJM nie chodzi o …
- Dlaczego Customer Journey Map trzeba przenieść do chmury?
- Jak Customer Journey Map staje się Dahsbordem?
- Co z tego ma firma i ludzie? – czyli o korzyściach z mapowania
Kiedy odbył się webinar? 7 grudnia 2021 o godzinie 9:30
Zobacz nagranie webinaru: Customer Journey Map jako dashboard, czyli jak w praktyce zarządzać doświadczeniem Klienta? na kanale YT ProOptima