Lider rynku mikroinstalacji fotowoltaicznych w Polsce wybrał ProOptimę
Co zrealizowaliśmy?
Firma Columbus Energy dynamicznie się rozwija i pozyskuje bardzo wielu klientów. Zwróciła się do nas z prośbą o konsultację postępowania w relacjach z klientami, konsultacje standardów obsługi.
Zaproponowaliśmy budowę Mapy podróży Klienta Columbus.
Po zbudowaniu mapy wskazaliśmy momenty kontaktu (Touch Points) gdzie warto realizować badania mierzące doświadczenie klienta (NPS transakcyjny). Zweryfikowaliśmy i konsultowaliśmy także standardy obsługi i komunikacji z Klientem.
Rezultaty
Nasza intensywna współpraca zaowocowała tym, że:
- Pracownicy samodzielnie mapują doświadczenia swoich klientów,
- doskonalą opracowane z nami skrypty rozmów, ucząc się i upowszechniając wewnątrz organizacji najlepsze praktyki w zakresie Customer Experience
- decydują gdzie i jak badać doświadczenia klienta z pomocą zaproponowanych przez ProOptima narzędzi m.in.: z wykorzystaniem wskaźnika emocjonalnej lojalności NPS.
Firma niezwykle dynamicznie się rozwoju na polskim rynku i miło mieć świadomość, że w jakieś części przyczyniamy się do jej sukcesu.