Robobat Polska. Cykle szkoleń dotyczące sprzedaży, negocjacji, prezentacji

Kto z inżynierów projektujących lub wykonujących konstrukcje stalowe, żelbetonowe, betonowe nie zna oprogramowania CAD: Revit, Autodesk. Twórcą, a także dystrybutorem i wsparciem dla tysięcy inżynierów

Robobat Polska. Cykle szkoleń dotyczące sprzedaży, negocjacji, prezentacji

Kto z inżynierów projektujących lub wykonujących konstrukcje stalowe, żelbetonowe, betonowe nie zna oprogramowania CAD: Revit, Autodesk. Twórcą, a także dystrybutorem i wsparciem dla tysięcy inżynierów w Polsce jest właśnie Robobat – obenie Graitec.

Co zrealizowaliśmy dla firmy Robobat przez kilka lat?

Właśnie firmę Robobat ProOptima miała przyjemność wspierać w rozwoju kompetencji szeregu zespołów pracujących na rzecz inżynierów – ułatwiając im pracę: planowanie, a następnie wykonanie projektów.
ProOptima przez szereg lat wspierała kadrę menedżerską (realizując szkolenia z coachingowego stylu zarządzania) oraz rozwijała kompetencje najwyższej kadry zarządzającej w dynamicznie zmieniającej się firmie.

ProOptima wspierała także siły sprzedaży i obsługi klienta realizując cykle szkoleniowo-wdrożeniowe, które w ciągu 3 lat objęły kompetencje: sprzedaży, negocjacji, prezentacji, komunikacji i współpracy. Zespoły nie tylko uczyły się wydajniejszej komunikacji i współpracy między sobą, ale także właściwych, skutecznych technik sprzedaży oraz wywierania wpływu. Cyklom szkoleniowym towarzyszyły pre-worki i zadania wdrożeniowe realizowane pomiędzy sesjami. W tamach realizowanych projektów odbywały się także indywidualne sesje 1:1 z trenerem, coachem.
Cykl, ze względu na świetne oceny uczestników oraz rezultaty został powtarzany w firmie dla kolejnych grup.
Jakość pracy trenerów ProOptima, wiedza i zaangażowanie są godne polecenia. Właśnie dlatego warto skorzystać z doświadczenia i inspiracji trenerów ProOptima, jeśli i Wy chcecie doskonalić funkcjonowanie struktur sprzedaży.

Opinie uczestników

„Szkolenie porządkuje wiedzę i pomaga w kontaktach z Klientami. Prowadzone jest w czytelny sposób, dostarcza przydatnych informacji, które podnoszą kompetencje sprzedażowe”

„Szkolenie obfituje w ćwiczenia praktyczne, które umożliwiają wykorzystanie nabytych umiejętności. Niewątpliwie pomaga spojrzeć na siebie i uświadomić sobie swoje mocne i słabe strony”

Jak uczestnicy odpowiadali na pytanie: Czy poleciłby Pan/Pani podobne szkolenie swoim współpracownikom? Dlaczego?

  • Pomaga w usystematyzowaniu i potwierdzeniu działań i procesów, które wcześniej wykorzystwane były intuicyjnie lub nie miałam o nich pojęcia.

  • Zahacza o umiejętności powszechnie praktykowane w biznesie.

  • Szkolenie było prowadzone metrytorycznie na najważniejszym pozniomie, w przyjającej atmosferze.

  • W sposób ciekawy omówione kwestie. Dużo ćwiczeń. Uświadamiają wiele spraw nie zauważanych wcześniej.

  • Ze względu na podnoszone kwalifikacje.

  • Dobry stosunek teorii do praktyki, trafienie w potrzeby.

  • Ciekawe, zwracające uwagę na interesujące mnie kwestie.

  • Szkolenie dotyczyło dokładnie tych zagadnień, które mogę wykorzystać w pracy.

  • Bardzo dobrze przygotowany trener, przyjaźnie nastawiony, luźna atmosfera, dużo ćwiczeń, możliwość wypowiedzenia się.

  • Usystematyzowanie i pokazanie nowych możliwości, technik które możemy wykorzystać u Klienta. (Marcin Kuźniarz)

  • Nie wątpliwie pomaga spojrzeć na siebie i uświadomić sobie swoje mocne i słabe strony.

  • Praktyczna wiedza.