DUKA. Sukces punktów sprzedaży funkcją kompetencji kierowników POS

Duka to szwedzka sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz. Firma specjalizuje się w kulturze kuchni i jadalni i to właśnie w

DUKA-zdecydowala-sie-na-doskonalenie-kompetencji-liderskich-kierownikow-sklepow-z-ProOptima.

Duka to szwedzka sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz. Firma specjalizuje się w kulturze kuchni i jadalni i to właśnie w tym sektorze stała się liderem na polskim rynku.

Co zrealizowaliśmy dla DUKA w Polsce?

Każdy metr kwadratowy ma sprzedawać! Prawie każdy Klient zdecydowany na zakup powinien kupić. Każdemu Klientowi należy się profesjonalna obsługa – nawet jeśli nie kupuje tu i teraz. Tak powinien wyglądać POS, czyli punkt sprzedaży. Krytyczna rola przypada kierownikom salonów i sklepów. To od ich kompetencji menedżerskich zależeć będzie to, czy miejsce sprzedaży przyniesie przychody i zyski. Zadaniem kierownika jest motywowanie do pracy zespołu sprzedawców i doradców oraz rozwijanie ich umiejętności. Umiejętności szefa wpływają na to, czy zespół utworzy zgrany team i zagwarantuje, że Klienci będą chcieli się tam pojawiać wciąż i wciąż.

Dlatego Zarząd sieci sprzedaży DUKA zdecydował się na wybór i realizację cyklu szkoleń dla kierowników salonów właśnie z ProOptima.
Kilkudziesięciu kierowników z całego kraju zdobywało wiedzę, budowało samoświadomość własnych kompetencji i w sposób metodyczny rozwijało umiejętności menedżerskie: delegowania i egzekwowania, motywowania oraz rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole. Wszystko odbyło się po gruntownej analizie potrzeb i skrojeniu szkolenia na miarę. Dalszym etapem zrealizowanych szkoleń była praca menedżerów regionu, którzy poprzez udział w szkoleniach menedżerskich, wspierali swoich kierowników w miejscu pracy w kolejnych tygodniach i miesiącach. Tak kompleksowe rozwiązania rozwojowe przyczyniają się do sukcesu sprzedażowego szkolonych struktur handlowych.

DUKA-zdecydowala-sie-na-doskonalenie-kompetencji-liderskich-kierownikow-sklepow-z-ProOptima.

Opinie uczestników szkoleń zrealizowanych dla ekipy kierowników DUKA

„Dzięki udziałowi w szkoleniu sprawdziłem i uporządkowałem posiadaną wiedzę, a także podniosłem świadomość swoich umiejętności. Był to dobry sposób na udoskonalenie dotychczasowego doświadczenia”

„Pokazało mi nowe możliwości i uświadomiło rzeczy, których nie zauważam, a które poprawiają komfort pracy. Szkolenie spełniło moje oczekiwania, wskazało drogę do pozytywnych zmian”

„Warsztat spełnił moje oczekiwania dotyczące usystematyzowania wiedzy posiadanej i nabytej, pomoc w wyciąganiu wniosków”

„Szkolenie tego rodzaju pozwala na bardziej świadome postępowanie z pracownikami”

„Szkolenie pomaga uświadomić sobie swoje mocne i słabe srtony, sprzyja do refleksji nad sobą, pokazuje co wymaga naprawy”