Dyckerhoff Polska. Kompleksowy projekt rozwojowy zwiększa radykalnie skuteczność sił sprzedaży

Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. znana wcześniej jako Cementownia Nowiny działa na rynku materiałów budowlanych od 1965 roku, oferując szeroki asortyment wysokiej jakości cementów, beton

Dyckerhoff zdjecie z plancu

Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. znana wcześniej jako Cementownia Nowiny działa na rynku materiałów budowlanych od 1965 roku, oferując szeroki asortyment wysokiej jakości cementów, beton towarowy oraz systemy budowlane. Firma sprzedaje ponad 1,6 miliona ton cementu, zaliczana jest do jednego z największych producentów cementu w Polsce.

Co zrealizowaliśmy – jakie szkolenia dla firmy Dyckerhoff?

Synergia, która pojawia się, gdy menedżerowie razem z zespołem handlowców stanowią jeden sprzedażowy team nie jest dziełem przypadku. Synergia jest konsekwencją zdecydowanej wizji Dyrektora sprzedaży, kompetencji i postawy menedżerów średniego szczebla oraz determinacji samych handlowców. Tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu rozwijają oni swoje umiejętności sprzedażowe, a wraz z nimi osiągają coraz lepsze wyniki sprzedaży.

Jak wyglądał ten proces w przypadku firmy Dycekerhoff Polska?

  • Zaczęło się od inicjujących grupowych szkoleń z psychologii sprzedaży. ( Skuteczna sprzedaż i budowanie efektywnych relacji z Klientami firmy Dyckerhoff dzięki psychologii sprzedaży)
  • Zaraz po nich odbyły się duowizyty, gdzie doświadczony trener i mentor sprzedaży (Artur Sieklicki) wspierał poszczególnych handlowców, jeżdżąc z nimi po całym kraju.
  • Następnymi etapami były: indywidualna diagnoza, program wspierający dla każdego z handlowców oraz praca 1:1 z menedżerami średniego szczebla oraz samym Dyrektorem.
  • Ten kilku miesięczny proces, dzięki osiągniętym rezultatom miękkim (rozwój kompetencji i zmiana zachowań) oraz twarde (wyniki sprzedaży), jest kontynuowany w kolejnych miesiącach.

Opinie uczestników szkoleń dla firmy Dyckerhoff?

„Szkolenie prowadzone było w rzadko spotykany sposób. Zdecydowanie oczyszczało atmosferę w firmie i było merytorycznie dostosowane do uczestników. Było super!”
„Ze szkolenia wyniosłam wiele praktycznych informacji i sugestii. Część z nich chciałabym wdrożyć w pracy zawodowej. Ciekawy sposób prowadzenia ułatwi później relacje interpersonalne nie tylko na poziomie zawodowym, ale też prywatnym”

Czy uczestnicy polecają szkolenie z ProOptima? Oczywiście! NPS szkolenia wyniósł 78! Dlaczego go polecają? Bo:

  • Przeprowadzone w sposób czytelny i ciekawy, możliwość treningu, liczne warsztaty, wiedza dopasowana do potrzeb.

  • Ciekawa forma, łatwo przyswajalny język prowadzącego.

  • Ze szkolenia wyniosłam wiele praktycznych informacji, sugestii. Część z nich chciałabym wdrożyć w pracy zawodowej.

  • Forma szkolenia, profesjonalizm i doświadczenie zawodowe trenera.

  • Prowadzone w sposób ciekawy i zrozumiały, istotne informacje przedstawione w przystępnej formie.

  • Ponieważ ułatwi ono później relacje interpersonalne nie tylko na poziomie zawodowym, ale i prywatnym.

  • Dużo pozytywnych rzeczy, które można wykorzystać w pracy jaki i w życiu codziennym.

  • Daje szerszą perspektywę – rozwija umiejętności, wzbudza do myślenia w niebanalny sposób.

  • Wiele praktycznych wskazówek do wykorzystania w racy i prywatnie.

  • Ciekawa forma przekazywania informacji, dowolność i wybór wyciągnięcia wniosków pod siebie.

  • Profesjonalizm prowadzącego, szeroki zakres, reagował.

  • Sposób budowania relacji z klientem, poczucie własnej wartości.

  • Praktyczne tematy poruszone na szkoleniu. Elastyczność – otwartość na oczekiwania o tematy podane już w trakcie szkolenia.

  • Treści przekazywane na spotkaniu spełniły moje potrzeby. Fajna dostępna forma, miła atmosfera.