Eneris troszczy się skuteczniej o Klientów dzięki Akademii Biura Obsługi Klienta

Partner w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach ENERIS grupa spółek które są partnerami w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach

XEneris troszczy sie skuteczniej o Klientow dzieki Akademii Biura Obslugi Klienta.jpg.pagespeed.ic .egIFlMnGzZ

Partner w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach

ENERIS grupa spółek które są partnerami w efektywnym zarządzaniu zasobami i energią w gminach oraz przedsiębiorstwach. Są wsparciem zarówno przy projektowaniu, wdrażaniu i eksploatacji najnowocześniejszych technologii ochrony środowiska. Zespół tworzą najwyższej klasy specjaliści z zakresu technologii ochrony środowiska i ekonomii, dysponujący nowoczesnymi narzędziami i zasobami. W ramach poszczególnych spółek Klientów firmy wspierają Działy Obsługi Klienta o których kompetencje zadbała ProOptima

Jakie szkolenia zrealizowaliśmy dla Eneris i jak były oceniane?

W ramach Akademii Biura Obsługi Klienta zrealizowaliśmy programy szkoleniowe w dwóch blokach tematycznych;
1. Profesjonalnej obsługi Klienta, oraz
2. Radzenia sobie z tzw. Trudnym Klientem”
Oba szkolenia były odpowiedzią na bieżące potrzeby działów Obsługi Klienta, koncentrujące się wokół budowania profesjonalnej postawy pro-klienckiej. Ważne, że oba odbyły się w formie szkoleń online, ze względu na sytuację epidemiologiczną.

  • Jak uczestnicy ocenili Akademię? Co pomogła im się nauczyć?
    Ponieważ pozwala rozpoznać rodzaje klientów, metody radzenia sobie z trudnym klientem. Pozwala też rozpoznać przyczyny swoich zachowań i nauczyć się jak pracować nad sobą.
  • Poznanie różnych technik radzenia sobie ze stresem – działania krótko terminowe oraz długoterminowe
  • Dobry kontakt z grupą i wiedza przekazana w sposób przystępny, która jest przydatna dla pracy z Klientem
  • Interesujący sposób prowadzenia z dużą ilością ćwiczeń
  • Ułatwia pracę w kontakcie z Klientem

NPS od uczestników szkoleń wyniósł 100!

A konsekwencji dobrze przeprowadzonych szkoleń kontynuowaliśmy kolejne szkolenia z obszaru obsługi Klienta.