Anna Piosik

Anna Piosik

Konsultantka CX/UX, Trener DT, facylitatorka

Specjalizacja

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych, inicjatyw cross-funkcjonalnych oraz budowania strategii w obszarach telco, e-commerce, ed-tech, innowacji cyfrowych, rozwoju produktu, doświadczeń klienta i użytkownika.

Miała okazję wprowadzać do organizacji podejście service design i budować myślenie klientocentryczne w pracy projektowej. Zarządzała zespołem projektantów  i szeroko współpracowała z właścicielami biznesowymi, właścicielami produktu badaczami i zespołami UX/UI. 

Prowadzi warsztaty projektowe i kreatywne z wykorzystaniem podejścia Design Thinking i Service Design oraz narzędzi kreatywnego myślenia. Jej umiejętność budowania angażującej atmosfery warsztatów, a także pasja i umiejętności moderowania procesu projektowania pozwala dostarczać wartość klientom i organizacjom.

Jest również certyfikowanym Coachem ACC ICF oraz Team Coachem z pasją do pracy z ludźmi i wspierania zespołów w rozwijaniu ich kompetencji miękkich

Główne obszary, w których wspiera biznes

Wspiera biznes m.in. poprzez:

  • szkolenia CX
  • sesje kreatywne i ideacji pomysłów
  • projektowanie elementów CX 
  • narzędzia i canvas CX
  • praca z głosem klienta
  • customer journey mapping, budowa persony
  • wizja CX, wyróżniki doświadczenia
  • transformacja klientocentryczna
  • dojrzałość CX i strategia CX
  • cele CX, OKR i roadmapy strategiczne