Specjalizacja
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych, inicjatyw cross-funkcjonalnych oraz budowania strategii w obszarach telco, e-commerce, ed-tech, innowacji cyfrowych, rozwoju produktu, doświadczeń klienta i użytkownika.
Miała okazję wprowadzać do organizacji podejście service design i budować myślenie klientocentryczne w pracy projektowej. Zarządzała zespołem projektantów i szeroko współpracowała z właścicielami biznesowymi, właścicielami produktu badaczami i zespołami UX/UI.
Prowadzi warsztaty projektowe i kreatywne z wykorzystaniem podejścia Design Thinking i Service Design oraz narzędzi kreatywnego myślenia. Jej umiejętność budowania angażującej atmosfery warsztatów, a także pasja i umiejętności moderowania procesu projektowania pozwala dostarczać wartość klientom i organizacjom.
Jest również certyfikowanym Coachem ACC ICF oraz Team Coachem z pasją do pracy z ludźmi i wspierania zespołów w rozwijaniu ich kompetencji miękkich
Główne obszary, w których wspiera biznes
Wspiera biznes m.in. poprzez:
- szkolenia CX
- sesje kreatywne i ideacji pomysłów
- projektowanie elementów CX
- narzędzia i canvas CX
- praca z głosem klienta
- customer journey mapping, budowa persony
- wizja CX, wyróżniki doświadczenia
- transformacja klientocentryczna
- dojrzałość CX i strategia CX
- cele CX, OKR i roadmapy strategiczne