Customer Journey – czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy?
Menedżerowie i specjaliści wiedzą, że by budować lub wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną musza swoją strategię biznesową oprzeć o CX (Customer Experience). Wiedzą, też że Customer Journey Map daje wspaniałe możliwości:
- agregacji danych – firmowej wiedzy nt. oczekiwań, akcji klienta i rezultatów czyli konkretnych Customer Experience – jakie firma wywołuje u klienta,
- wizualizacji w czasie przebiegu podróży klienta w naszą marką,
- identyfikacji punktów styku, którymi warto zająć się w pierwszej kolejności
- budowania emocjonalnego fundamentu do realizacji w praktyce strategii klientocentrycznej ale i wiele więcej…
Ale co w praktyce oznacza decyzja na budowę Customer Journey Map dla?
- zespołu projektowego,
- lidera mapowania,
- pracowników oraz
- klienta?
Kogo, gdzie i jak angażować by powstała a potem sama mapa była użyteczna dla biznesu?
Jak ona w praktyce powstaje? Najlepiej byłoby zobaczyć to na żywo, prawda?
Teraz jest taka możliwość podczas DEMOnstracji tego jak to robimy ProOptima.
Podczas webinaru LIVE Ania opowie o tym:
- Czym jest Mapa Podróży, czyli Customer Journey Map (CJM) a czym nie jest?
- Jak powstaje Customer Journey Map by stała się Dahsbordem?
- Co z tego ma firma i ludzie w niej pracujący? – czyli o korzyściach z mapowania dla biznesu
Ale przede wszystkim pokaże jak mapujemy? Zobaczycie na żywo jak krok po kroku powstaje mapa, która pomaga biznesowi stawać się pro-klienckim.
Brzmi interesująco? Zapisz się już dziś i przekonaj się czy mapowanie jest dla Ciebie i Waszego biznesu?
Zapraszamy do obejrzenia wyjątkowego, jedyny w swoim rodzaju praktyczny webinaru pokazującego mapowanie podróży w czasie rzeczywistym.