zobacz szczegóły

LIVE w temacie Customer Journey – czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy?

customer journey map
mapowanie podróży klienta
CJM

Customer Journey – czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy? Menedżerowie i specjaliści wiedzą, że by budować lub wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną musza swoją strategię biznesową oprzeć o CX (Customer Experience).

zobacz szczegóły

data: 23.02.2024

LIVE-Customer-Journey-czy-mapowanie-jest-dla-Ciebie-i-Twojej-firmy

Customer Journey – czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy?

Menedżerowie i specjaliści wiedzą, że by budować lub wzmacniać swoją przewagę konkurencyjną musza swoją strategię biznesową oprzeć o CX (Customer Experience). Wiedzą, też że Customer Journey Map daje wspaniałe możliwości:

  • agregacji danych – firmowej wiedzy nt. oczekiwań, akcji klienta i rezultatów czyli konkretnych Customer Experience – jakie firma wywołuje u klienta,
  • wizualizacji w czasie przebiegu podróży klienta w naszą marką,
  • identyfikacji punktów styku, którymi warto zająć się w pierwszej kolejności
  • budowania emocjonalnego fundamentu do realizacji w praktyce strategii klientocentrycznej ale i wiele więcej…

Ale co w praktyce oznacza decyzja na budowę Customer Journey Map dla?

  • zespołu projektowego,
  • lidera mapowania,
  • pracowników oraz
  • klienta?

Kogo, gdzie i jak angażować by powstała a potem sama mapa była użyteczna dla biznesu?

Jak ona w praktyce powstaje? Najlepiej byłoby zobaczyć to na żywo, prawda?

Teraz jest taka możliwość podczas DEMOnstracji tego jak to robimy ProOptima.

Podczas webinaru LIVE Ania opowie o tym:

  • Czym jest Mapa Podróży, czyli Customer Journey Map (CJM) a czym nie jest?
  • Jak powstaje Customer Journey Map by stała się Dahsbordem?
  • Co z tego ma firma i ludzie w niej pracujący? – czyli o korzyściach z mapowania dla biznesu

Ale przede wszystkim pokaże jak mapujemy? Zobaczycie na żywo jak krok po kroku powstaje mapa, która pomaga biznesowi stawać się pro-klienckim.

Brzmi interesująco? Zapisz się już dziś i przekonaj się czy mapowanie jest dla Ciebie i Waszego biznesu?

Zapraszamy do obejrzenia wyjątkowego, jedyny w swoim rodzaju praktyczny webinaru pokazującego mapowanie podróży w czasie rzeczywistym.

LIVE w temacie Customer Journey - czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy?

Zobacz nagranie z LIVE w temacie Customer Journey – z Anią Piosik z 23.02.2024