Klient w centrum – to obecnie jedno z podstawowych założeń strategii w niemalże każdej nowoczesnej organizacji. Otwartość na wsłuchiwanie się w bolączki i potrzeby klienta zazwyczaj idą w parze z planem poprawy CX, mierzalnymi targetami i KPI, ale… co dalej?
Jakie są faktyczne wyzwania liderów CX i menedżerów projektów, którzy mają poprawić satysfakcję klientów lub NPS?
Czy można projektować doświadczenie klienta szybko i pewnie? Czy łatwo zbudować zespół, który „zrobi to dobrze”? Jaki wpływ na tworzenie rozwiązań CX mają oszczędności firmy i presja czasu?
Zaplanowany proces projektowania doświadczeń klienta pozwala nie tylko oszczędzić czas i pieniądze, ale też podejmować zdecydowanie lepsze decyzje. Jeśli w tym procesie uwzględnimy dobre praktyki, sprawdzone metody takie jak design thinking i podejście service design – nasza szansa na dobre rezultaty zdecydowanie rośnie. A zatem pozostaje pytanie: jak zrobić to dobrze?
Podczas webinaru dowiesz się:
-
jak poprawiać doświadczenie klienta, korzystając z design thinking i service design
-
jak zaplanować proces projektowania doświadczeń
-
czy da się przewidzieć rzeczy nieprzewidywalne
Prowadząca:
Anna Piosik – konsultantka CX, projektantka usług i doświadczeń klienta oraz strateżka biznesowa, która swoją wiedzę łączy z wieloletnią praktyką w pracy projektowej. Oprócz tego jest certyfikowaną moderatorką design thinking, trenerką i certyfikowaną coach.