Informacja zwrotna - Feedback | szkolenie ProOptima

Konstruktywna krytyka, inspirująca pochwała. Jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej?

Feedback – szkolenie informacja zwrotna

Nie ma dnia, żebyśmy nie poddawali ocenie ludzi oraz efektów ich pracy. Formalnie lub nie, wypowiadamy swoje osądy. Z drugiej strony, każdy z nas też nieustannie jest oceniany przez innych. W pracy menedżera ocenianie pracowników jest formalnym obowiązkiem. Na ocenie jednak się nie kończy. Jeśli ma ona przynieść zamierzony efekt – zmianę niekorzystnych zachowań i wzmocnienie pożądanych – musi zostać przekazana pracownikom. Jak z szacunkiem rozmawiać o rezultatach? Jak przekazywać informację zwrotną, by sprzyjała rozwojowi pracownika?

Cele szkolenia
Informacja zwrotna - Feedback

  • Poznanie zasad skutecznego i bezpiecznego udzielania informacji zwrotnej (feedbacku).
  • Odkrycie mocy wspierania rozwoju i motywacji swoich pracowników przed feedback.
  • Wyćwiczenie skutecznego prowadzenia rozmów oceniających z pracownikami.
  • Przygotowanie do posługiwania się informacją zwrotną w trudnych i nietypowych sytuacjach.
  • Rozwój umiejętności przyjmowania informacji zwrotnej dotyczącej siebie.

Tematyka szkolenia
Informacja zwrotna - Feedback

  • Czym jest a czym może być ocena dla pracownika – o korzyściach i zagrożeniach związanych z oceną.
  • Czym jest a czym nie jest feedback: podejście „na twardo” vs podejście „na miękko”.
  • Model: FUO. FUKO, Kanapka oraz Metoda Feed-forward w udzielaniu informacji zwrotnej.
  • Proces oceniania: fakty, opinie, emocje, interpretacje. Psychologia oceniania ludzi i wnioski dla praktyki oceniania a potem dawania feedbacku menadżerskiego .
  • Oceniłem i co dalej – formułowanie oceny. Jak ująć ocenę w słowa, by zakomunikować ją ocenianemu?
  • Rola informacji zwrotnej (stałej, cyklicznej) w rozwoju ludzi, zespołu, firmy.
  • Cele i zasady rozmowy oceniającej – udzielania feedbacku i przyjmowania go.
  • Krok po kroku – struktura rozmowy feedback-owej, która dodaje skrzydeł.
  • Co menedżer powinienem wiedzieć przed udzieleniem konkretnego feedbacku – przygotowanie do rozmowy?
  • Konstruktywna krytyka, inspirująca pochwała – zasady udzielania informacji zwrotnych: tych łatwych w przekazaniu oraz tych trudniejszych.
  • Symulacje prowadzenia rozmów – videotrening.
  • Action Plan na rozwój umiejętności dawania informacji zwrotnej.

Adresaci szkolenia:
Informacja zwrotna - Feedback

Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej oraz pracowników, którzy z racji swoich obowiązków stykają się z koniecznością udzielenia lub uzyskania informacji zwrotnej (np. project managerowie, specjaliści, kierownicy HR etc.).

Interesuje Cię szkolenie Informacja zwrotna - Feedback? Napisz do nas, a przygotujemy ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby!

Przeczytaj więcej na ten temat:

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Webinar z ProOptima

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej

Zarządzanie międzykulturowym zespołem w warunkach pracy zdalnej Współczesne, globalne firmy często…

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

AGILE. Skuteczne Zarządzanie w kryzysie – WEBINAR ProOptima by Ludmiła Pisiewicz 20.05.2020

AGILE. Skuteczne Zarządzanie w kryzysie. WEBINAR   #Zwinny#Przewodnik. Jak działać w sytuacji…

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

7 sposobów na dobry feedback – WEBINAR ProOptima by Jacek Cymerman 27.05.2020

7 sposobów na dobry feedback WEBINAR Zaangażowanie i energia ludzi jest jak…

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Czasy zmian wymagają dobrego zarządzania zmianą – WEBINAR

Czasy zmian wymagają dobrego zarządzania zmianą, jak powiedział, zaraz na początku…

Informacja zwrotna - Feedback

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

Kultura feedbacku – idealizowanie pięknoduchów czy konieczność dziejowa?

Na początku mojej pracy w roli trenera, do moich zadań należało, między innymi, odwiedzanie i wspieranie…

3 mity o motywowaniu pracownikow motywacja pieniadze nagrody i kary artykul szkolenia ProOptima

Przywództwo i kompetencje menedżerskie

3 mity o motywowaniu pracowników

Motywacja – wyświechtany zwrot, czy prawdziwe panaceum na wszelkie dolegliwości? Czy wystarczy ją…