Stary marketing się skończył. Już nie działa
Firmy mogą teraz zrobić więcej i osiągnąć więcej koncentrując swoją uwagę i zasoby na zdobywaniu na nowo starych klientów. Tak, tych, których już pozyskały. Ta filozofia i pragmatyka biznesowa pozwala z obsługi Klienta uczynić nowoczesny marketing.
W odróżnieniu od tradycyjnych metod marketingowych Customer Experience Management nie skupia się tylko na dwóch pierwszych etapach lejka sprzedażowego tj.budowaniu świadomości i pozyskiwaniu klientów. Swoim zasięgiem obejmuję cały lejek – budowanie świadomości, pozyskiwanie klientów, ich retencję, zwiększanie zysków i polecanie produktów. Jedna z najprostszych definicji mówi, że “growth hacking” to „działania skupione wokół pełnego lejka sprzedażowego/marketingowego, oparte o dane i szybkie testowanie kolejnych hipotez, w celu zbudowanie przewidywalnego szybkiego wzrostu”
Dokładnie takie działania: badania, analiza, szybkie wdrożenia Quick Winn’s i ponowne słuchanie klienta by doskonalić zdolność firmy do dawania najlepszych, wartościowych dla klienta, doświadczeń – maja w sobie projekty klasy Customer Experience Management.
Czy zatem są Customer Experience? Czym się różnią od marketingu, obsługi klienta ( z którą są mylone), sprzedażą, serwisem etc.
Na webinarze Customer Experience – czyli doświadczenie klienta jako nowoczesny marketing dowiesz się o tym:
- Czym są te Customer Experience?
- Jak się ma growth hacking do CXa?
- Jakie narzędzia stosuje się przy zarządzaniu Customer Experience? Poznasz słynne badania NPS, dowiesz się czym jest Customer Journey, Voice of Customer, Close the Loop i kilka innych kluczowych pojęć
- Dowiesz się jak w praktyce wyglądają najlepsze i najgorsze praktyki Customer Experience Management
- Odpowiesz sobie na pytanie czy Twoja organizacja jest gotowa na CEM i CX
Brzmi interesująco?
Webinar odbył się 17.11.2020