5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej

zaangażowanie pracowników
Customer Experience Management
kultura pro-kliencka

5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej – okiem praktyka z wnętrza dużej organizacji Firmy chcą być postrzegane jako klientocentryczne – bo to buduje lojalność klienta. Menedżerowie chcą by tak o firmie myśleli

Elzbieta Gierczynska Elżbieta Gierczyńska
5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej - okiem praktyka z wnętrza dużej organizacji

5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej – okiem praktyka z wnętrza dużej organizacji

Firmy chcą być postrzegane jako klientocentryczne – bo to buduje lojalność klienta.
Menedżerowie chcą by tak o firmie myśleli klienci i pracownicy – bo to buduje dobrą markę pracodawcy oraz pozwala realizować cele biznesowe.

Czas więc może, by zrobić kolejny krok by nie tylko chcieć ale działać? Nie tylko mówić, ale i robić klientocentryczność?
Ale co to oznacza budować kulturę klienocentryczną? Jakich błędów unikać by nie było to budowanie zamków na piasku? Jakie zabiegi, techniki i narzędzia warto stosować?

I niech jeszcze ta wiedza będzie zweryfikowana w praktyce zarządzania dużym organizmem a prezentuje ją menedżer, który dokonał współtworzył tą transformację.

  • Jaką rolę odegrała firmowa maskotka w budowaniu kultury pro-klienckiej?
  • Dobre sposoby na szerzenie kultury wśród pracowników
  • Kim jest superhero klienta i czy ma nadprzyrodzone moce?

Zapraszamy do obejrzenia webinaru z Elą Gierczyńską, która przez lata praktykowała klientocentryczność w jednej z największych firm ubezpieczeniowych a teraz dzieli się swym doświadczeniem z liderami CX i CEM

Webinar odbył się 21 lutego 2023 g 9:30-10:30

Zobacz nagranie webinaru:

5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej – okiem praktyka z wnętrza dużej organizacji

Naucz liderów angażowania w sprawy klienta

Czy można być bardziej pro-klienckim?