5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej – okiem praktyka z wnętrza dużej organizacji
Firmy chcą być postrzegane jako klientocentryczne – bo to buduje lojalność klienta.
Menedżerowie chcą by tak o firmie myśleli klienci i pracownicy – bo to buduje dobrą markę pracodawcy oraz pozwala realizować cele biznesowe.
Czas więc może, by zrobić kolejny krok by nie tylko chcieć ale działać? Nie tylko mówić, ale i robić klientocentryczność?
Ale co to oznacza budować kulturę klienocentryczną? Jakich błędów unikać by nie było to budowanie zamków na piasku? Jakie zabiegi, techniki i narzędzia warto stosować?
I niech jeszcze ta wiedza będzie zweryfikowana w praktyce zarządzania dużym organizmem a prezentuje ją menedżer, który dokonał współtworzył tą transformację.
- Jaką rolę odegrała firmowa maskotka w budowaniu kultury pro-klienckiej?
- Dobre sposoby na szerzenie kultury wśród pracowników
- Kim jest superhero klienta i czy ma nadprzyrodzone moce?
Zapraszamy do obejrzenia webinaru z Elą Gierczyńską, która przez lata praktykowała klientocentryczność w jednej z największych firm ubezpieczeniowych a teraz dzieli się swym doświadczeniem z liderami CX i CEM
Webinar odbył się 21 lutego 2023 g 9:30-10:30
Zobacz nagranie webinaru: