Działanie obsługi klienta to wyzwanie dla każdej firmy
Gdy klientów jest niewielu to właściciel dba o każdego klienta osobiście. Gdy firma rośnie rośnie również liczba interakcji z klientami. Liczba telefonów, maili, osobistych wizyt klienta zwiększa się i zwiększa. Z jednej strony jest to powodem do zadowolenia i dumy – wszak oznacza wzrost liczby klientów ale z drugiej strony groźbę paraliżu, spadku zadowolenia a nawet utraty zdobytych klientów. Każda firma ma swoisty “punkt przegięcia”, po przejściu którego pojawia się ON – jego wysokość CHAOS!
Zasadniczym problemem lub wyzwaniem dla bardzo wielu, dynamicznie rozwijających się firm jest to jak zapanować nad chaosem w obsłudze klienta?
Rozwiązaniem jest: wdrożenie systemu Contact Center, czyli CC, który zagwarantuje wyższy poziom obsługi klienta
Ale kiedy warto to zrobić? Jak to zrobić i po co? – co to da firmie…
Ten webinar jest dla Ciebie jeśli szukasz odpowiedzi na podobne pytania.
Justyna Jakubek zaprasza na webinar, na którym opowie i podzieli się naszym doświadczeniem we wdrażaniu CC w różnej skali i w różnych momentach rozwoju firmach. Na webinarze w szczególności poruszy takie zagadnienia jak:
- Kiedy jest odpowiedni moment na wdrożenie systemu Contact Center?
- Jakie są korzyści z wdrożenia systemu Contact Center?
- Czy wdrożenie systemu CC zawsze przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów?
- Jak wybrać odpowiedni system CC i jak się do tego przygotować?