80 % menedżerów, uważa że wie i potrafi udzielać feedbacku. 20% sądzi, że ciągle musi jeszcze nad tym pracować. W praktyce tych 80% menedżerów, po części nieumiejętnie udziela informacji zwrotnej. Zdaję sobie sprawę, że to trochę niesprawiedliwe uogólnienie. Na dodatek nie poparte żadnymi badaniami.
Jednak od „wiem” do zastosowania w praktyce jest daleka droga. Pomiędzy „wiem” a „potrafię” jest spora luka pełna błędów i nieporozumień wynikających z nieznajomości mechanizmów psychologicznych zachodzących podczas takiej interakcji.
Nasz webinar ma na celu dostarczenie Państwu inspiracji jak tą lukę wypełnić praktycznymi narzędziami, dla których „czucie i wiara” jest wspaniałym dodatkiem, przyprawą wzmacniającą „smak” tej relacji rozwojowej.
Program webinaru:
- Jak zbudować zaufanie w kontakcie z pracownikiem?
- Najczęstsze pułapki w budowaniu zaufania podczas informacji zwrotnej.
- Mechanizm negatywnej projekcji i jego wpływ na postrzeganie feedbacku przez pracownika.
- Słucham, słyszę, nie rozumiem – częste błędy aktywnego słuchania.
- Od interesów do stanowisk w relacji feedback-owej.
- Dlaczego warto stosować algorytmy postępowania w informacji zwrotnej?
- Przykładowe praktyczne algorytmy przydatne w różnych sytuacjach:
- algorytm prowadzenia rozmowy dyscyplinującej
- algorytm uznania i pochwały
- algorytm przekazywania trudnych decyzji
- Dyskusja nad zasadnością stosowania i zawartością algorytmów.
Webinar odbył się 26.10.2020 g 11:00