Wszystkie ręce na pokład, czyli jak angażować pracowników w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów

zarządzanie doświadczeniem klienta
kultura pro-kliencka
zaangażowanie pracowników

Klient jest dla nas najważniejszy! czy wystarczy o tym mówić? Mówienie o tym, że „klient jest dla nas najważniejszy” to zdecydowanie za mało aby każdy pracownik rozumiał co ma robić i był zaangażowany

Anna Mikolajczyk Anna Mikołajczyk
Wszystkie-rece-na-poklad-czyli-jak-angazowac-pracownikow-w-budowanie-pozytywnych-doswiadczen-klientow-WEBINAR-ProOptima

Klient jest dla nas najważniejszy! czy wystarczy o tym mówić?

Mówienie o tym, że „klient jest dla nas najważniejszy” to zdecydowanie za mało aby każdy pracownik rozumiał co ma robić i był zaangażowany w sprawy klienta. W wielu firmach istnieje też przekonanie, że za CX odpowiedzialne są działy obsługi lub dedykowani specjaliści. Czy to błąd? Kto jest odpowiedzialny za Customer Experience? Specjaliści, menedżerowie, CEO? Które działy firmy mają więcej odpowiedzialności? Obsługi Klienta, Marketingu, Sprzedaży, Logistyki, Operacji? Można by tak mnożyć.

By skutecznie zarządzać doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) potrzebne są wiedza, kompetencje, zasoby, narzędzia, możliwości, których nie ma żadna pojedyncza osoba czy dział. Tak jak Customer Experience klienta jest globalny i totalny, tak klientocentryczność buduje się całościowo i kompleksowo. A są do tego narzędzia i sprawdzone praktyki. Wiadomo co warto wykorzystać a czego unikać.

Z webinaru, z który poprowadziła Anna Mikołajczyk dowiesz się m.in.:

  • w gestii, których zespołów i pracowników leży realizowanie strategii CEM
  • o 5 krokach koniecznych do budowania zaangażowania
  • o dobrych praktykach angażujących pracowników

Brzmi interesująco?

Webinar odbył się 29.09.2020

Obejrzyj webinar Wszystkie ręce na pokład, czyli jak angażować pracowników w budowanie pozytywnych doświadczeń klientów na kanale ProOptima

Angażuj całą organizacaję w CX

Zmieniaj: kulturę, procesy i kompetencje zarządzając doświadczeniem klienta