WEBINAR Blaski i CIENIE wdrażania Customer Experience Management – LYSON & ProOptima

Customer Experience Management
CEM
Łysoń
case study

Customer Experience Management to strategia i dyscyplina biznesowa Customer Experience Management to nie projekt, to nie szkolenie, to także nie moda. To strategia biznesowa i dyscyplina biznesowa. Gartner definiuje Zarządzanie doświadczeniami klientów (CEM) jako dyscyplinę

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
BLaski-I-cienie-Wdrazania-Customer-Experience-Management-webinar-ProOptima.

Customer Experience Management to strategia i dyscyplina biznesowa

Customer Experience Management to nie projekt, to nie szkolenie, to także nie moda. To strategia biznesowa i dyscyplina biznesowa.
Gartner definiuje Zarządzanie doświadczeniami klientów (CEM) jako dyscyplinę zrozumienia klientów i wdrażania planów strategicznych, które umożliwiają interdyscyplinarne działania i wzmacnianie kultury zorientowanej na klienta w celu poprawy satysfakcji, lojalności.
Badania dotyczące strategii biznesowych potwierdzają, że marki, koncentrujące się na dostarczaniu klientom zaprojektowanych doświadczeń oraz budowaniu z nimi lojalności, osiągają najlepsze efekty. Stwierdzono, że przedsiębiorstwa posiadające zadowolonych nabywców przewyższają pod względem uzyskiwanych rezultatów konkurencyjne firmy.
Przykładem takiej firmy jest LYSON – światowy lider w zakresie produkcji i dystrybucji wszystkiego co potrzebuje profesjonalny lub amator pszczelarstwa.

O sobie piszą, że “Twoje pszczoły są ich pasją, dlatego stawiają na rozwój i wsparcie pszczelarstwa. Są dumni, tworząc produkty, które ułatwiają pracę w Twojej pasiece. Z naszą ofertą chcą dotrzeć wszędzie tam, gdzie żyją pszczoły, aby pszczelarzom pracowało się lepiej, przyjemniej, a tam gdzie tego potrzeba – również wydajniej.”
To właśnie Tomasz Łysoń zaprosił nas do przygody jaką było i jest wdrażanie Customer Experience Management w praktyce biznesowej jego rodzinnej firmy.

Wdrożenie CEM przyczynia się do wzmocnienia pozycji lidera, przyczynia się do wzrostu przychodów i zysków, do wzrostu zaangażowania pracowników, poziomu innowacyjności. Takie efekty osiąga Tomasz Łysoń, CEO grup podmiotów zrzeszonych pod marką LYSON.

  • Jak to się udało?
  • Jak wdrażać projekty klasy CEM – myśląc o CEM jako strategii a nie projekcie?
  • Jakie są BLASKI a jakie CIENIE wdrażania Customer Experience Management – wszak to inwestycja, która oznacza pewien ból i mierzenie się z wyzwaniami i problemami. Jak rozpocząć i jak pokonywać?

Zapraszamy na webinar, którego znakomitym gościem będzie Prezes i właściciel firm LYSON.
Niech słowa o blaskach i cieniach będą wypowiadane z jego ust. Dla wszystkich menedżerów, którzy chcą wdrażać CEM to najlepsze źródło informacji co robić a czego unikać, na jakie BLASKI można się nastawiać ale też jakie CIENIE są nieuniknione.
Uczenie się na własnych błędach oznacza wiedzę zweryfikowaną w praktyce ale uczenie się przez obserwacje, od najlepszych, to mądrość biznesowa.
Zapraszamy na obejrzenia webinaru, w którym z Tomaszem ŁYSONIEM opowiemy o case study firmy LYSON.

Podczas webinaru z właścicielem firmy LYSON opowiedzieliśmy o:

  • Wyzwaniach dynamicznie rozwijającej się firmy rodzinnej, która skaluje swój biznes na cały świat
  • Przebiegu i rezultaty współpracy w ramach Customer Experience Management
  • Blaskach wdrożeń Standardów Obsługi Klienta w ramach CEM
  • Cieniach i wyzwaniach przy wdrożeniu a potem doskonaleniu Standardów Obsługi Klienta w ramach przyjętej strategii CEM.

Zobacz webinar z 2022 roku: Blaski i CIENIE wdrażania Customer Experience Management – LYSON & ProOptima

Wybierz usługę CEM

Wdrażaj Customer Experience Management w Twojej firmie