Wymagające rozmowy menedżera są wyzwaniem dla wielu liderów
,,Nie rozsypuj wszystkich cukierków w przedpokoju”
Liderzy zawsze mają ważną, ba, bywa, że najważniejszą, rolę w każdych czasach. Jednak to pandemiczna i post-pandemiczna sytuacja wymaga szczególnych kompetencji komunikacyjnych menedżera. I nie chodzi tu o precyzję w przekazywaniu informacji.
Od menedżera w trudnych sytuacjach, każdej strony oczekuje się więcej i więcej. Z jednej strony właściciele, zarząd i akcjonariusze oczekują wyników pomimo sytuacji a z drugiej przerażone często zespoły potrzebują i bezpieczeństwa i ambitnego stawiania adekwatnych wyzwań.
Menedżer z jednej strony musi kreślić mobilizujące do wysiłku wizje, cele i wspierać je codzienną, budującą morale komunikacją ale z drugiej musi umiejętnie egzekwować, oceniać ale też wzmacniać ducha zespołu, który operacyjnie w tych czasach realizuje cele w zmieniających się warunkach. Który menedżer temu sprosta?
Menedżer, który nie boi się własnych emocji ale też nimi zarządza a nie im ulega. Menedżer, który stawia wymagania ale i potrafi wyegzekwować i wzbudzać motywację, gdy trudności i porażek jest więcej niż sukcesów. Szef, który odważnie konfrontuję się ze swoimi ludźmi w konstruktywny sposób. Menedżer, za którym podążą konkretni ludzie i zespoły. Taki menedżer, który umie prowadzić trudne, wyjątkowe, odważne – wymagające więcej rozmowy.
Czy Ty lub menedżerowie w Twojej firmie są gotowi na wyzwania?
- Ile trudnych rozmów ich czeka?
- Ile raz będą musieli przekazać zespołom, „złe” informacje a przy tym ich jeszcze zmotywować do większego wysiłku?
- Ile razy będą musieli podnosić na duchu, podsycać tlącą się nadzieję a w innych przypadkach zmusić by ludzie wzięli się w garść.
- Skąd menedżer ma czerpać siłę do tego i wiedzieć jak prowadzić setki tych, wymagających rozmów?
Dzięki webinarowi zachęcimy do dyskusji i poszukania dla Ciebie najlepszego rozwiązania. Inspiracja webinarowa do prowadzenia wymagających rozmów będzie nawiązywać do wyzwań z jakim mierzą się szefowie przyszłości m.in:
- Komunikacja w czasach spokoju i „innych” czasach
- rodzaje pozycji życiowych i ich wpływ na komunikacje szefa,
- style przywództwa a jakość relacji z zespołem – co powinienem zrewidować?
- przywództwo oparte na wartościach – czyli co nie ma odwrotu?
- odwaga w byciu liderem …”
- ,,proces obrazu wroga „ i jego 3 etapy
Niesamowity webinar, który zaintryguje Was w temacie wymagających rozmów pozwoli zdobyć konieczną samoświadomość do zrobienia kolejnego kroku… prowadzenia takich rozmów by je wygrywać!
Webinar odbył się 30.10. 2020 g 11:00