EJM czyli Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie

Employee Experience
Employee Journey Map
Mapowanie podroży pracownika
EX

Mapowanie podróży pracownika (Employee Journey Mapping) jest dla Ciebie i Twojej firmy szalenie ważne Jeśli Twoja firma mierzy się dziś z problemem odpływających talentów, coraz wyższymi kosztami rekrutacji,

Elzbieta Gierczynska Elżbieta Gierczyńska
Employee-Journey-Mapping-czy-jest-dla-Ciebie-webinar-ProOptima

Mapowanie podróży pracownika (Employee Journey Mapping) jest dla Ciebie i Twojej firmy szalenie ważne

Jeśli Twoja firma mierzy się dziś z problemem odpływających talentów, coraz wyższymi kosztami rekrutacji, zjawiskiem quiet quitting czyli coraz niższym zaangażowaniem pracownika, dużą liczbą zwolnień lekarskich to warto zainteresować się narzędziem EJM czyli Employee Journey Mapping a po polsku mapowanie podróży pracownika.

Dane demograficzne są nieubłagane. Na rynek wkracza pokolenie Z. To pokolenie jest niecierpliwe, nie chce wiązać się z pracodawcą, który nie umożliwia rozwoju.

Mapowanie podróży pracownika to narzędzie pozwalające zrozumieć doświadczenia pracownika w Twojej firmie

Pozwala zrozumieć jak pracownik się czuje na różnych etapach podróży i w różnych punktach styku.

Zmapowanie doświadczeń pozwala zaprojektować nową ścieżkę, przyjrzeć się wąskim gardłom w firmie, spojrzeć na punkty “bólu” i “miłości”.

Zapraszamy na wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju praktyczny webinar (z demo procesu mapowania) pokazujący mapowanie podróży pracownika w czasie rzeczywistym.

Webinar poprowadzą ekspertki Employee Experience w ProOptima Anna Mikołajczyk i Elżbieta Gierczyńska

Przekonaj się jak można szybko i sprawnie zmapować podróż pracownika.

Kiedy się odbył? 24.02.2023

Obejrzyj nagranie webinaru: EJM czyli Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie na kanale YT ProOptima

Mapuj doświadczenie pracowników

Poznaj metodykę i narzędzie EJM