CSAT Customer Satisfaction Score | badanie satysfakcji ProOptima
Home / Badania / Badania CX / CSAT – Badanie satysfakcji Customer Satisfaction Score

Badania CX

W erze Customer Experience nie wystarczy mierzyć zadowolenie klienta ale to  obsługa klienta jest szczególnie ważnym etapem podróży klienta. Chcąc zbadać jakość świadczonej obsługi klienta skorzystaj z klasycznych metod mierzenia satysfakcji w kompleksowy sposób.

 

 

CSAT – Badanie satysfakcji Customer Satisfaction Score

Czy wiesz, jak w prosty sposób sprawdzić czy nowa oferta/usługa jest dla Twoich klientów satysfakcjonująca? A może chcesz zweryfikować, jaki ma wpływ na zadowolenie klienta dany fragment jego podróży (touchpoint)?

 

CSAT to najbardziej popularne badanie konsumenckie. Dzięki niemu w szybki sposób poznasz konkretną (mierzalną) odpowiedź na pytanie o stopień zadowolenia klienta.

 

Sprawdź w jakim stopniu Wasza usługa jest dla klientów satysfakcjonująca!

Zapraszamy do odwiedzenia naszej specjalnie dedykowanej strony internetowej poświęconej tematyce Customer Experience: cem-prooptima.pl. Znajdziecie tam więcej informacji na temat usług, które oferujemy w celu lepszego zarządzania doświadczeniami twoich Klientów!

Interesuje Cię badanie CSAT – Badanie satysfakcji Customer Satisfaction Score?

Napisz do nas a przygotujemy badanie skrojone pod Twoje potrzeby!