Pracuj.pl doskonali umiejętności obsługi Klienta i sprzedaży

Pracuj.pl – sprawdź czy nie szukasz Pracuj.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej i wiodący dostawca rozwiązań internetowych wspomagających firmy

Pracuj.pl doskonali umiejętności obsługi Klienta i sprzedaży

Pracuj.pl – sprawdź czy nie szukasz

Pracuj.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej i wiodący dostawca rozwiązań internetowych wspomagających firmy m.in. w rekrutacji i budowaniu wizerunku pracodawcy.

Z ich produktów i usług aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Zatrudniają obecnie ponad 570 osób w Polsce i są wyjątkowym miejscem pracy – już 9 razy otrzymaliśmy tytuł Najlepszego Pracodawcy.

Firma szukała partnera do rozwoju kompetencji zespołów obsługujących Klientów, którzy dynamicznie przyrastają oraz sił sprzedaży po to by ich pozyskiwać jeszcze więcej.

Cykl jakich szkoleń zrealizowaliśmy dla firmy Pracuj.pl?

Zrealizowaliśmy m.in.: Nie prowokuj trudnych sytuacji w obsłudze Klienta! Jak reagować, by nie prowokować?, gdzie NPS szkoleń wyniósł 48!

Dlaczego uczestnicy polecają szkolenia z obsługi Klienta z ProOptima?

  • Beata jest osobą sympatyczną, która dociera do uczestników szkolenia. Ma dużą wiedzę na ten temat obsługi Klienta, Umie zintegrować się z grupą

  • Można dowiedzieć się czegoś o sobie, o osobowości, o psychologii rozmów i podejścia do klienta oraz o tym na czym trzeba pracować, poznałam dużo nowych rozwiązań

  • Świetna prowadząca i sposób, szkolenie prowadzone w taki sposób, aby każdy był zaangażowany. Warto poznać swoje mocne i słabe strony oraz to jak nad nimi panować

  • Poleciłabym ze względu na scenki dotyczące rozmów z trudnymi klientami. Na pewno propozycje zmian będą wykorzystywane przez to że zaszczepiła trenerka chęć do wprowadzenia nowego podejścia do klienta.

  • Uświadamia dużo niby oczywistych rzeczy, ale takich, które robimy automatycznie i powodujemy złość u klienta. Uczy np. omijanie słów „czy”, „dlaczego” itd., można lepiej rozmawiać

  • Szkolenie w pierwszej kolejności zadedykowałbym nowym osobom – dzięki temu już na samym początku ich pracy można rozpocząć unikanie „lapsusów” językowych, które utrudniają kontakt z Klientem oraz sprzedaż naszych usług. Doświadczone osoby mogą się sprawdzić i zauważyć elementy do poprawy.

  • Świetna, luźna atmosfera oraz informacje, które możemy wykorzystać w pracy – na początku wydawały się oczywiste, natomiast po odbyciu szkolenia zdałam sobie sprawę z tego jak ważne one są.

  • Super kontakt prowadzącej z zespołem! Informacje były przekazywane w sposób jasny i zrozumiały

  • Pozwala odkryć samego siebie i ocenić nad czym należy popracować. Forma warsztatowa zwiększa stopień zapamiętywalności przedstawionych w teorii tematów.

Cykl szkoleń sprzedażowych: „Sprzedaż usług o dużej wartości”

Dla firmy Pracuj.pl zrealizowaliśmy także cykl szkoleń sprzedażowych: „Sprzedaż usług o dużej wartości” Tym razem NPS szkolenia wyniósł aż 95!

Jakie opinie o szkoleniach mieli uczestnicy?

  • Sposób rozmowy z klientem, w którym pomagamy mu odkryć jego ukryte problemy i potrzeby, tak aby chciał on skorzystać z naszych rozwiązań.

  • Bardzo innowacyjne podejście do sprzedaży, które zmienia całkowicie nastawienie do klienta i do sprzedaży, zwiększa motywację i chęć do pracy.

  • Zwraca uwagę na ważne szczegóły, które mogę poprawić w swojej pracy tak, aby uzyskać pożądany efekt. Dzięki temu szkoleniu podniosłam swoje kompetencje sprzedażowe, plus sympatyczna pani prowadząca 🙂

  • Innowacyjna technika, którą warto wypróbować w codziennej pracy. Polecam ze względu na przydatną i innowacyjną wiedzę przydatną w pracy. Jest niesamowitym narzędziem, dzięki któremu jestem pewny sukcesów

  • Ponieważ było prowadzone w ciekawy i zrozumiały sposób oraz przedstawiało nowatorską, zupełnie innowacyjną technikę sprzedaży, dająca nowe możliwości sprzedaż

  • Ponieważ wprowadza (uczy), zapoznaje nas z całkowicie innymi technikami, sposobami sprzedaży, niż te które udało nam się poznać w pracy. Badanie potrzeb, pytania otwarte, itd. uczymy się w pracy, dlatego tyle mamy woli poznać coś innego.

  • Wywraca sposób sprzedaży dosłownie do góry nogami. POLECAM

  • Otwiera oczy na inny sposób sprzedaży. Podnosi pewność siebie sprzedawcy. Prowadzenie w konkretny sposób, w luźnej atmosferze oraz super Prowadząca – świetnie przygotowana, dobrze komunikuje się z grupą