Jakie są cele akademii sprzedaży?
- Zwiększenie liczby aktywności o największym potencjale sprzedażowym
- Zwiększenie świadomości handlowców w zakresie optymalizacji swojej pracy
- Technik skutecznej sprzedaży
- Poprawa jakości obsługi Klienta, zwłaszcza rozmowy handlowej
- Zwiększenie umiejętności praktycznego wykorzystania zdobytej w 1 etapie cyklu rozwojowego wiedzy
- Jakich techniki warto używać, aby zwiększać sprzedaż?
- Z jakiego powodu handlowcy zanudzają swoich klientów, zamiast sprzedawać?
- Jak prezentować pełne portfolio firmy i być mistrzem prezentacji produktowej?
- Które produkty zaprezentować, kiedy muszę dokonać wyboru?
- Jak profesjonalnie radzić sobie z tzw. trudnym klientami lub trudnymi sytuacjami w biznesie?
- Jakie są dwa najskuteczniejsze narzędzia sprzedażowe?
- Jakie jedno uniwersalne pytanie potrafi podwoić sprzedaż?
- Jak prezentować cenę w atrakcyjny i naturalny sposób bez skrępowania?
- Czy potrzebujesz być bardziej asertywnym, czy może Twój klient?
- Czego możemy się nauczyć od Dalai Lamy i Matki Teresy, aby stać się skuteczniejszymi sprzedawcami?
- Z jakich technik i narzędzi warto korzystać przy planowaniu dnia, tygodnia, miesiąca, kwartału i roku?
- W jaki sposób opracowywać cele biznesowe, aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich osiągniecia?
- Jakie techniki pomogą nam ograniczyć stres związany z presją czasu i nadmiaru obowiązków?
- Jak motywować się, aby nam się chciało, kiedy nam się nie chce?
- Jak możemy czerpać inspiracje do opracowania nowych celów lub nowych sposobów ich osiągania
- Jak efektownie i efektywnie prezentować pomysły, projekty, produkty, usługi czy firmę?
- Jakie są najskuteczniejsze sposoby przekonywania słuchaczy do naszego pomysłu?
- Jak przygotować prezentację, aby stała się naszą reklamą i wizytówką?
- Jak sprawić, aby nasza prezentacja była niezapomniana?
- Jak swobodnie przeprowadzić prezentację (z zaskoczenia)?
- Jak uatrakcyjniać prezentację i angażować audytorium?
- Jak przygotować się do negocjacji, aby wynieść z nich maksimum zysków?
- Jak płynnie, naturalnie i efektywnie przejść od procesu sprzedażowego do negocjacji?
- Z jakiego powodu negocjacje tak nas emocjonują i jak minimalizować stres związany z negocjacjami?
- Jak rozpoznać w co „gra” z nami klient? I czy warto grać z nim? Jeżeli tak, to jak?
- Jakie błędy popełnia się podczas negocjacji, jak z nich czerpać naukę i jednocześnie nie tracić klienta?
- Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń w negocjacjach i jak im zapobiegać?
- Po czym poznać mistrza negocjacji?
Metody szkoleniowe
By doskonalić umiejętności i kształtować postawy stosujemy metodykę Kolba:
ĆWICZENIA – Gry i zadania. Szkolenia są zgodne z metodyką „warsztatową” (80% czasu). Ćwiczenia diagnozują i rozwijają umiejętności, a także dostarczają wiedzy z doświadczenia.
DYSKUSJE Doświadczenie z ćwiczeń jest omawiane podczas dyskusji grupowej. Uczestnicy integrują wnioski z gry lub zadania z posiadaną wiedzą z pracy. Stosowanie tych wniosków weryfikujemy w kolejnych ćwiczeniach, co przyspiesza proces uczenia się.
ODGRYWANIE RÓL Bazując na firmowych przypadkach z pracy uczestników zapewniamy szybkie wdrożenie wiedzy z ćwiczeń. Dzięki nim inspirujemy uczestników do odkrywania zupełnie nowych dla siebie sposobów postępowania w problemowych sytuacjach.
TESTY i ARKUSZE Proponujemy je jako pomocniczy materiał w ćwiczeniach lub osobne testy, które skłaniają do refleksji i autorefleksji. Materiały te po wypełnieniu zostają do dyspozycji uczestników.
SYMULACJE I VIDEOTRENING Mamy już kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem kamery i dobrze wiemy jak, pomimo lęków uczestników, wykorzystać ją do intensyfikacji procesu rozwoju umiejętności/zmiany nawyków.
ACTION PLAN. Uczestnicy na podstawie autoanalizy, a także informacji zwrotnej od trenerów oraz grupy, wyznaczają indywidualne cele rozwojowe i plany działania – wdrożenia umiejętności w praktykę.
Wykorzystanie metod uczenia dorosłych pozwala rozwijać kompetencje w ich trzech aspektach: wiedzy, zachowania i postawy.