Zapytaj o szkolenie

Akademia Sił Sprzedaży

handlowanie
rozmowa handlowa
sprzedaż

Akademia Sił Sprzedaży to cykl szkoleń stwarzających warunki, aby handlowiec zdobył niezbędną wiedzę i umiejętności pozwalające mu sprzedawać skuteczniej i pracować z większą przyjemnością.

XAkademia sil sprzedazy z ProOptima 2.jpg.pagespeed.ic .SoWur3nif8

Jakie są cele akademii sprzedaży?

  • Zwiększenie liczby aktywności o największym potencjale sprzedażowym
  • Zwiększenie świadomości handlowców w zakresie optymalizacji swojej pracy
  • Technik skutecznej sprzedaży
  • Poprawa jakości obsługi Klienta, zwłaszcza rozmowy handlowej
  • Zwiększenie umiejętności praktycznego wykorzystania zdobytej w 1 etapie cyklu rozwojowego wiedzy

O akademii sprzedaży

Czas trwania:

8 dni szkoleniowych (64 godziny dydaktyczne)

Tematyka i założenia szkolenia

Skuteczne techniki sprzedaży:
  • Jakich techniki warto używać, aby zwiększać sprzedaż?
  • Z jakiego powodu handlowcy zanudzają swoich klientów, zamiast sprzedawać?
  • Jak prezentować pełne portfolio firmy i być mistrzem prezentacji produktowej?
  • Które produkty zaprezentować, kiedy muszę dokonać wyboru?
  • Jak profesjonalnie radzić sobie z tzw. trudnym klientami lub trudnymi sytuacjami w biznesie?
  • Jakie są dwa najskuteczniejsze narzędzia sprzedażowe?
  • Jakie jedno uniwersalne pytanie potrafi podwoić sprzedaż?
  • Jak prezentować cenę w atrakcyjny i naturalny sposób bez skrępowania?
  • Czy potrzebujesz być bardziej asertywnym, czy może Twój klient?
  • Czego możemy się nauczyć od Dalai Lamy i Matki Teresy, aby stać się skuteczniejszymi sprzedawcami?
Optymalne zarządzanie celami i czasem:
  • Z jakich technik i narzędzi warto korzystać przy planowaniu dnia, tygodnia, miesiąca, kwartału i roku?
  • W jaki sposób opracowywać cele biznesowe, aby zwiększyć prawdopodobieństwo ich osiągniecia?
  • Jakie techniki pomogą nam ograniczyć stres związany z presją czasu i nadmiaru obowiązków?
  • Jak motywować się, aby nam się chciało, kiedy nam się nie chce?
  • Jak możemy czerpać inspiracje do opracowania nowych celów lub nowych sposobów ich osiągania
Efektywna prezentacja oferty i produktów:
  • Jak efektownie i efektywnie prezentować pomysły, projekty, produkty, usługi czy firmę?
  • Jakie są najskuteczniejsze sposoby przekonywania słuchaczy do naszego pomysłu?
  • Jak przygotować prezentację, aby stała się naszą reklamą i wizytówką?
  • Jak sprawić, aby nasza prezentacja była niezapomniana?
  • Jak swobodnie przeprowadzić prezentację (z zaskoczenia)?
  • Jak uatrakcyjniać prezentację i angażować audytorium?
Efektywne negocjacje i gry handlowe:
  • Jak przygotować się do negocjacji, aby wynieść z nich maksimum zysków?
  • Jak płynnie, naturalnie i efektywnie przejść od procesu sprzedażowego do negocjacji?
  • Z jakiego powodu negocjacje tak nas emocjonują i jak minimalizować stres związany z negocjacjami?
  • Jak rozpoznać w co „gra” z nami klient? I czy warto grać z nim? Jeżeli tak, to jak?
  • Jakie błędy popełnia się podczas negocjacji, jak z nich czerpać naukę i jednocześnie nie tracić klienta?
  • Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń w negocjacjach i jak im zapobiegać?
  • Po czym poznać mistrza negocjacji?

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla sił sprzedaży:

  • przedstawicieli,
  • reprezentantów,
  • konsultantów,
  • doradców,
  • specjalistów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze sprzedaży.

Metody szkoleniowe

By doskonalić umiejętności i kształtować postawy stosujemy metodykę Kolba:

Gry i zadania szkoleniowe

ĆWICZENIA – Gry i zadania. Szkolenia są zgodne z metodyką „warsztatową” (80% czasu). Ćwiczenia diagnozują i rozwijają umiejętności, a także dostarczają wiedzy z doświadczenia.

Dyskcje

DYSKUSJE Doświadczenie z ćwiczeń jest omawiane podczas dyskusji grupowej. Uczestnicy integrują wnioski z gry lub zadania z posiadaną wiedzą z pracy. Stosowanie tych wniosków weryfikujemy w kolejnych ćwiczeniach, co przyspiesza proces uczenia się.

Scenki i symulacje

ODGRYWANIE RÓL Bazując na firmowych przypadkach z pracy uczestników zapewniamy szybkie wdrożenie wiedzy z ćwiczeń. Dzięki nim inspirujemy uczestników do odkrywania zupełnie nowych dla siebie sposobów postępowania w problemowych sytuacjach.

Testy i autoanalizy

TESTY i ARKUSZE Proponujemy je jako pomocniczy materiał w ćwiczeniach lub osobne testy, które skłaniają do refleksji i autorefleksji. Materiały te po wypełnieniu zostają do dyspozycji uczestników.

Videotrening

SYMULACJE I VIDEOTRENING Mamy już kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem kamery i dobrze wiemy jak, pomimo lęków uczestników, wykorzystać ją do intensyfikacji procesu rozwoju umiejętności/zmiany nawyków.

Action Plan

ACTION PLAN. Uczestnicy na podstawie autoanalizy, a także informacji zwrotnej od trenerów oraz grupy, wyznaczają indywidualne cele rozwojowe i plany działania – wdrożenia umiejętności w praktykę.

Wykorzystanie metod uczenia dorosłych pozwala rozwijać kompetencje w ich trzech aspektach: wiedzy, zachowania i postawy.

Co mówią o nas Klienci

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach

więcej

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX

więcej

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience

więcej

Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂

więcej

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

więcej

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Interesuje Cię takie szkolenie?

Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia ProOptima