TVN ogląda się świetnie
TVN to czołowy, prywatny, nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego koncernu medialnego Discovery. Grupa obejmuje wiele kanałów w tym TVN i TNV24. Dynamiczny rozwój i troska o rozwój pracowników skłania do szukania rozwiązań rozwojowych dla pracowników firmy.
Firma TVN zaufała nam i zrealizowaliśmy dla nich kilka projektów szkoleniowych w tym: Szkolenie menedżerskie pt.:„Zadawanie pytań w zarządzaniu ludźmi” Realizowane przez Olgę Rzycką oraz szkolenia pt” Obsługa Klienta wewnętrznego w Help Desk” – szkolenia realizowane przez Beatę Szynkowską.
Szkolenia zawsze były prowadzone w oparciu o metody aktywizujące
Szkolenia zawsze były prowadzone w oparciu o metody aktywizujące, takie jak ćwiczenia indywidualne, grupowe, eksperymenty i demonstracje czy dyskusje. Uczestnicy angażowani byli przez trenera do aktywności, dzielenia się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami etc. W ostatnim z realizowanych szkoleń z obsługi Klienta wewnętrznego w HelpDesk uczestnicy doceniali praktyczność symulacji i rozmów z Klientami oraz użyteczność poznanych metod komunikacji z Klientem.
Czy poleciliby podobne szkolenie, w temacie obsługi Klienta, swoim współpracownikom?
- Tak, było ciekawe i zwracało uwagę na techniki obsługi klienta
- Nowe spojrzenie na techniki stosowane w obsłudze klienta
- Sporo można się nauczyć o samym sobie
- Szkolenie ciekawe, angażujące, mocne merytorycznie
- Odświeża posiadaną wiedzę i pokazuje nowe rozwiązania
- Poleciłbym ze względu na treść i na przekaz
- Materiały i prezentacja były dobrze przygotowane, a wszystkie wiadomości przydadzą się w mojej pracy. Dobrze oceniam wiedze i przygotowanie trenera.
- Było przyjemnie i nie było nudy
- Dobrze przygotowane, podnoszące na duchu
Zależy na doskonaleniu kompetencji komunikacyjnych zespołów obsługujących Klienta?