Armatura Kraków doskonali kompetencje negocjacyjne działu zakupów.
Armatura Kraków czyli KFA Armatura to producent nowoczesnych rozwiązań z obszaru armatury sanitarnej i grzewczej. Nasza historia sięga roku 1922 r., w którym swoją działalność rozpoczęła Łagiewnicka Fabryka Armatur. Była to produkcja armatury i pokrewnych artykułów w zakresie odlewania metali kolorowych. Misją firmy jest zapewnianie komfortu użytkownikom produktów, rozwiązań i usług a priorytetem jest nieustanne podnoszenie jakości wyrobów poprzez bieżące monitorowanie zmian w zakresie potrzeb i preferencji Klientów oraz udoskonalanie asortymentu, zarówno pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. To dlatego Dział personalny wraz z Dyrektorem Działu Zakupów poszukiwali firmy szkoleniowej, która ma doświadczenie i wesprze ich pracowników w prowadzeniu negocjacji zakupowych. Armatura wybrała ProOptimę
Dla działu zakupów i jakości zrealizowaliśmy szkolenia z zakresu negocjacji – akademię negocjacji – kilkumiesięczny proces rozwojowy
Uczestnicy cyklu oczekiwali pracy w oparciu o case’y firmowe, ćwiczenia i prace moderowaną nad formułowaniem zasad negocjacji. Od wiedzy na temat definicji negocjacji, prowadzenia negocjacji między-kulturowych bardziej oczekiwali sposobów na przygotowywania się, formułowania strategii i doboru metod zwiększających skuteczność. Bardzo ważne dla uczestników była także: identyfikacja błędów, nawyków utrudniających osiąganie zamierzonych celów. Drugą gamą oczekiwań były kwestie związane z wpływem, komunikacją niewerbalną, manipulacją, kontrolą emocji i trudne
sytuacje w negocjacjach.
Szkolenia w ramach czterodniowego cyklu rozciągniętego na kilka miesięcy skupione były na kluczowych kwestiach: przygotowaniach, poznaniu metod wpływu w negocjacjach, analizie firmowych case study trudnych sytuacji w negocjacjach i weryfikacji stosowanych metod, praktykowaniu reguł i narzędzi wywierania wpływu oraz części warsztatowej – analizie przebiegu symulacji negocjacji zakupowych z wykorzystaniem kamery. Pomiędzy szkoleniami uczestnicy realizowali zadania wdrożeniowe, które przyspieszyły rozwój kompetencji negocjacyjnych.
Czy uczestnicy poleciliby szkolenie z negocjacji współpracownikom?
-
Tak, poszerzenie wiedzy i poznanie własnych możliwości komunikacyjnych przyda się każdemu.
-
Tak, pozwala spojrzeć na negocjacje z innej strony.
-
Tak, dobra możliwość poznania siebie i wskazówka do polepszania swoich słabości.
-
Tak, są przydatne podczas codziennych obowiązków.
-
Tak, atmosfera stworzona przez trenerów sprzyja aktywności uczestników, uświadamia mocne i słabe strony uczestników.
-
Możliwość oceny z boku własnych błędów w prowadzeniu negocjacji.
-
Tak, ponieważ było przeprowadzone w interesujący i ciekawy sposób.
-
Tak, można wiele się dowiedzieć o sobie, popełnianych błędach, ale również mocnych stronach, z których nie zdawaliśmy sobie sprawy.
-
Tak, Cel: nauka o samym sobie, nie do końca się kontrolujemy, nagranie pomaga poznać siebie.
Jeśli kompetencje negocjacyjne są ważne dla Twojego zespołu zakupów, jakości czy logistyki zapraszamy do kontaktu z nami. Mamy spore doświadczenie w realizacji negocjacji zakupowych. Prócz Armatury realizowaliśmy je dla firm: ZF (dawniej TRW), Imperial Tobaco, Pilkington, Perkin Elmer i jeszcze kilku mniejszych firm.