Goldenmark jest jednym z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce. W Grupie Goldenmark działają spółki wyspecjalizowane w dystrybucji detalicznej i hurtowej oraz skupie i rafinacji metali szlachetnych. Grupa Goldenmark to jedyny podmiot w Polsce, który posiada doświadczenie w skutecznej sprzedaży złota inwestycyjnego w sieciach bankowych. Współpracuje z największymi i najbardziej renomowanymi bankami w Polsce, takimi jak Alior Bank, Deutsche Bank czy z siecią Banków Spółdzielczych.
Co zrealizowaliśmy dla Goldenmark? Jakie szkolenia i dla kogo?
Skuteczność sił sprzedaży zależy w ogromnej większości od kompetencji poszczególnych handlowców.
Jak zadbać o to, by nie tylko najlepsi handlowcy osiągali znakomite wyniki?
Jak przekazać najlepszą wiedzę sprzedażową, sprawdzone praktyki pozyskiwania klientów i jednocześnie sięgać po wiedzę w sposób usystematyzowany?
Potrzebna jest sekwencja warsztatów i pracy na sali szkoleniowej, praktykowanie pomiędzy kolejnymi sesjami oraz inspirowanie się dostarczoną wiedzą przez cały czas trwania procesu. Taki charakter miała Akademia sprzedaży zrealizowana w kilku grupach w firmie Goldenmark.
Akademia sprzedaży została poprzedzona pogłębioną diagnozą potrzeb (ankietami i rozmowami z szefami sprzedaży i samymi uczestnikami), a także opracowaniem szytych na miarę case’ów, będących osią scenek i ćwiczeń treningowych.
Efekt? Ogrom wiedzy z obszarów i etapów procesu sprzedaży, szczególnie istotnych dla uczestników. Rozwój umiejętności składowych sił sprzedaży. Wzmocnienie postawy proaktywnej w sprzedaży i negocjacjach, jakie prowadzą uczestnicy.
Opinie uczestników szkoleń zrealizowanych przez ProOptima
„Szkolenia były dobrze zaplanowane i zrealizowane. Trener cechował się zaangażowaniem i otwartością w stosunku do grupy. Przekazywał zrozumiałym językiem przydatne treści, które pomogły w usystematyzowaniu wiedzy. Szkolenia podwyższyły nasze kompetencje i podniosły świadomość na tematy, z którymi stykamy się w codziennej pracy”
„Udział w szkoleniu utwierdził mnie w przekonaniu, że warto czasem się zatrzymać i porozmawiać o swojej pracy z innej perspektywy. Warto sobie utrwalać i przypominać pewne rzeczy oraz sytuacje, z którymi spotykamy się na co dzień. Zdecydowanie było to wartościowe szkolenie”