Oriflame doskonali kompetencje w obszarze Customer Experience


Oriflame to światowa marką, którą zna nie tylko każda Pani ale i Panowie. Od ponad 50 lat umożliwia ludziom z różnych zakątków świata celebrowanie swojego naturalnego piękna i spełnianie marzeń. Tworzy nowoczesne i bezpieczne kosmetyki wysokiej jakości oraz oferuje możliwość dołączenia do globalnej społeczności branży urodowej. Z jej pomocą ”Piękno w szwedzkim wydaniu pojawia się w polskich domach.
Firma ma rozbudowaną sieć konsultantek w całym kraju, które bezpośrednio i często kontaktują się z działem obsługi Klienta, który wspiera je w realizacji misji i biznesu, które prowadzą konsultantki i konsultanci.
Szefowa działu Obsługi Klienta i CX oraz dział personalny firmy poszukiwał sprawdzonego, doświadczonego partnera w rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Ważne dla nich było by partner miał doświadczenie w obszarze Customer Experience – ponieważ ta optyka interesuje firmę najbardziej. Do współpracy wybrano ProOptimę, ze względu na jej doświadczenie w Customer Experience Management.
Customer experience w obsłudze „trudnego” Klienta - jak może pomóc?

Podczas szkoleń dla zespołów obsługujących Klientów firmy koncentrowaliśmy się na następujących aspektach, odpowiadając na pytania:
• Czy warto walczyć o zadowolenie i wierność „trudnego” Klienta?
• Dlaczego Klient staje się „trudny”?
• Jak budować proaktywną postawę i troszczyć się o Experience Klienta w trakcie problemów zgłaszanych w telefonicznej, e-mailowej i osobistej obsłudze Klienta.
• Czy Klient oczekuje tylko działania? Jakie są zasady profesjonalnej obsługi w sytuacjach określanych jako trudne, czyli Customer Experience w praktyce
• Język jako narzędzie wpływu – trening asertywnego komunikowania się z Klientem, która troszczy się o Experience Klienta.
• Od niezadowolenia do wierności – praktyka kontaktów z „trudnymi” Klientami.
Szkolenie prowadziła Anna Mikołajczyk a jej NPS, czyli wskaźnik poleceń tego szkolenia wyniósł 83!
Szkolenie zostało przeprowadzone w oparciu o zidentyfikowane wcześniej potrzeby. Wszystkie elementy, uwzględnione w agendzie zostały zrealizowane. Podczas szkolenia uczestnicy, w obu grupach, byli bardzo aktywni i zaangażowani. Dzielili się swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i refleksjami. Równie chętnie zadawali pytania dotyczące ich indywidualnych sytuacji, które sprawiają im trudność w dbaniu o doświadczenia klientów.
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc
Wskaźnik poleceń szkolenia (NPS), które prowadziła Anna Mikołajczyk wyniósł 83!
