W ramach Customer Experience Management krytycznie ważna jest postawa menedżerów
- By liderzy firmy – dyrektorzy, menedżerowie, od których tak wiele zależy wiedzieli w co mają się zaangażować muszą być dobrze wyedukowani o Customer Experience Management oraz o swej roli.
- Nie da się bez ich przekonania do CX zrealizować z sukcesem transformacji.
- Od tego, czy szefowie firmy są fascynatami CX, a potem od tego, w jaki sposób zmiana organizacyjna zostanie zapowiedziana i pokierowana przez menedżerów, zależy wszystko.
- Jeśli liderzy są przekonani do dbania o klienta i do budowy wartościowego Customer Experience, wówczas projekty klasy CEM są realizowane sprawnie.
Z naszych doświadczeń wynika, że liderzy polskich firm potrzebują pod tym względem edukacji. Codzienna walka o realizację targetów czy KPI oznacza brak przestrzeni na inspirowanie się nowoczesną wiedzą o Customer Experience.
Z pomocą przychodzimy my. Edukujemy, uświadamiamy, inspirujemy i budujemy potrzebę zmian z zakresu Customer Experience.
Jak sprawić, by liderzy byli zaangażowani w Customer Experience?
Sięgamy po sprawdzone formaty:
- webinary online – dostarczające w łatwo przyswajalnej formie pigułek wiedzy i uruchamiające zainteresowanie tematem
- szkolenia – dostarczające praktycznej wiedzy o Customer Experience i Customer Experience Management
- warsztaty – pozwalające skonfrontować przekonania o CX i roli liderów w procesie
- Power speech – sesje motywacyjne, czyli publiczne wystąpienie przekonujące do idei CX
- a także indywidualne rozmowy.
Za ich pomocą inspirujemy, dostarczamy rzetelnej wiedzy, budujemy zaangażowanie i rozwijamy umiejętności liderskie potrzebne do skutecznego wdrożenia zmian w organizacji, jaką jest doskonalenie kultury proklienckiej wewnątrz firmy i CEM.
Treść i propozycje konkretnych działań dostosowujemy do bieżących etapów zmiany oraz napotkanych wyzwań. Menedżerowie powinni być liderami działań Customer Experience (CX), a trenerzy oraz konsultanci ProOptimy mogą im w tym pomóc.