Dla kogo
Jeśli:
od dawna prowadzisz prezentacje, raczej nie obawiasz się wystąpień publicznych i jednocześnie:
- czujesz, że Twoje prezentacje mogłyby być jeszcze lepsze,
- szukasz nowych sposobów angażowania odbiorców,
- czasem myślisz, że przydałoby Ci się więcej pewności siebie,
- chcesz rozwinąć swoje umiejętności prezentacyjne,
to nasze zaproszenie jest skierowane do Ciebie.
Weź udział w zaawansowanym szkoleniu umiejętności prezentacyjnych, a przekonasz się, że Twoje prezentacje od dawna czekały na aktualizację do wersji 2.0!
- Doskonalenie zaawansowanych kompetencji prezentacyjnych.
- Wzmocnienie pewności siebie i swobody podczas każdego wystąpienia publicznego.
- Osiągnięcie spójności w przekazie werbalnym i niewerbalnym.
- Wyćwiczenie korzystania z narzędzi angażujących odbiorców.
- Perswazja w praktyce wystąpień i prezentacji.
- Czy osiągasz to, co chcesz, podczas swoich prezentacji?
- Fatalne błędy a mistrzowie wywierania wpływu – gdzie tkwi krytyczna różnica?
- Prezentacja 2.0, czyli modelowanie nowej jakości prezentacji.
- Jestem spokojny i pewny siebie, a ta prezentacja będzie niezwykle udana! – praca z przekonaniami.
- Stres w trakcie wystąpień – techniki i metody pozwalające uzyskać kontrolę nad przyczynami i objawami tremy.
- Perswazja niewerbalna. Jak nie mówiąc nic zwiększyć swoją siłę wpływu na grupę?
- Perswazja werbalna. Jak sterować zaangażowaniem odbiorcy podczas prezentacji?
- Angażowanie odbiorcy i sterowanie interakcją – przydatne narzędzia.
- Prezentacja 2.0 w praktyce – videotrening.
- Wyzwania interakcji – radzenie sobie z trudnymi zachowaniami odbiorców prezentacji.
Metody szkoleniowe
By doskonalić umiejętności i kształtować postawy stosujemy metodykę Kolba:
ĆWICZENIA – Gry i zadania. Szkolenia są zgodne z metodyką „warsztatową” (80% czasu). Ćwiczenia diagnozują i rozwijają umiejętności, a także dostarczają wiedzy z doświadczenia.
DYSKUSJE Doświadczenie z ćwiczeń jest omawiane podczas dyskusji grupowej. Uczestnicy integrują wnioski z gry lub zadania z posiadaną wiedzą z pracy. Stosowanie tych wniosków weryfikujemy w kolejnych ćwiczeniach, co przyspiesza proces uczenia się.
ODGRYWANIE RÓL Bazując na firmowych przypadkach z pracy uczestników zapewniamy szybkie wdrożenie wiedzy z ćwiczeń. Dzięki nim inspirujemy uczestników do odkrywania zupełnie nowych dla siebie sposobów postępowania w problemowych sytuacjach.
TESTY i ARKUSZE Proponujemy je jako pomocniczy materiał w ćwiczeniach lub osobne testy, które skłaniają do refleksji i autorefleksji. Materiały te po wypełnieniu zostają do dyspozycji uczestników.
SYMULACJE I VIDEOTRENING Mamy już kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wykorzystaniem kamery i dobrze wiemy jak, pomimo lęków uczestników, wykorzystać ją do intensyfikacji procesu rozwoju umiejętności/zmiany nawyków.
ACTION PLAN. Uczestnicy na podstawie autoanalizy, a także informacji zwrotnej od trenerów oraz grupy, wyznaczają indywidualne cele rozwojowe i plany działania – wdrożenia umiejętności w praktykę.
Wykorzystanie metod uczenia dorosłych pozwala rozwijać kompetencje w ich trzech aspektach: wiedzy, zachowania i postawy.